مجیدی- استقلال نزدیک تر از همیشه/ غول خفته بیدار شد

در روزهایی که استراما مرتب از دروغ مدیران استقلال می‌گوید، گویا مدیران این تیم به جای حل مشکل استراما با فرهاد مجیدی وارد مذاکرات جدی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قوت گرفتن پایان کار استقلال و استراما و نزدیکی فرهاد مجیدی به نیمکت استقلال، بلیط یکطرفه کالدرون به آرژانتین و پیروزی تراکتور در دیدار معوقه لیگ مقابل پدیده مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- چهارشنبه چهارم دی- است.

"گل" با عنوان "با فرهاد مجیدی تمام کردیم" از ادعای یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال مبنی بر توافق با مجیدی نوشت، البته که هنوز استراما در مصاحبه‌های خود احتمال بازگشت به تهران و امیدواری به آینده صحبت می‌کند.

"بند غیر قابل مذاکره" عنوان اول "ایران ورزشی" در کنار تصویر استراما است که به ۱۲ بند غیرقابل مذاکره قراداد  استراما با استقلال اشاره دارد که مطمئنا عجیب ترین آن پرداخت یکجا قرارداد او در مقطع فعلی برای بازگشت است.

"خبرورزشی" با عنوان "غول خفته بیدار شد" از پیروزی قاطع و سه گله تراکتور مقابل تیم مدعی شهر خودرو نوشت، پیروزی که بیش از پیش تراکتور را یک مدعی برای قهرمانی لیگ و حذفی نشان می‌دهد.

"هدف" با عنوان "گل گهر بیرون اومد" از اولین پیروزی تاریخ گل گهر در لیگ برتر و در مقابل ماشین سازی نوشت، پیروزی که اگرچه یک گله و متزلزل بود اما تیم سیرجانی را به آینده روشن و بقا در لیگ امیدوارتر کرد.

"تا جمعه مشکلاتم حل نشود همه چیز را می‌گویم" عنوان اول "ابرارورزشی" در خصوص اظهارات تهدیدی کالدرون است، سرمربی آرژانتینی که تا پایان ماه دسامبر میلادی به باشگاه پرسپولیس فرصت داده است و حالا که با شمارش معکوس به این روز نزدیک می‌شویم پررنگ تر در رسانه‌ها حاضر می‌شود.

"پیروزی" با عنوان "بلیط یکطرفه آقای آرژانتینی" از رفتن کالدرون از ایران و احتمال عدم بازگشت او نوشت، موضوعی که حالا به دغدغه اول هواداران پرسپولیس و مدیران این تیم تبدیل شده است.

کد خبر 402733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.