احداث بزرگترین شهربازی غرب کشور در ایلام

شهردار ایلام گفت: با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی، بزرگترین شهربازی غرب کشور در جغاسبز ایلام راه اندازی می شود.

به گزارش ایمنا، طالب صادقیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شهربازی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در فضایی به وسعت پنج هزاز مترمربع ساخته می‌شود.

وی اضافه کرد: عملیات نصب قطعات این شهر بازی به زودی آغاز و ظرف مدت پنج ماه آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

شهردار ایلام تصریح کرد: مراحل نهایی انعقاد توافقی دیگر با این سرمایه‌گذار برای احداث تله کابین در منطقه ارغوان ایلام به صورت مشارکتی در حال انجام است که با اجرای آن یکی از خواسته‌های چندین ساله مردم ایلام برآورده می‌شود.

صادقیان تصریح کرد: در کنار ساخت تله کابین، مجموعه‌ای خدماتی شامل محل اسکان، امکانات رفاهی و پذیرایی با رویکرد بوم‌گردی محلی در انتهای مسیر تله کابین و مشرف به ارتفاعات «کل انار» احداث خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: احداث تله کابین در منطقه بکر و زیبای ارغوان با چشم‌انداز زیبای کوه‌های اطراف شهر ایلام، قطعاً در جذب گردشگر داخلی و خارجی و درآمدزایی مردم تاثیرگذار خواهد بود.

شهردار ایلام‌ اضافه کرد: در صورت توافق نهایی با سرمایه گذار ۵۰ نفر به صورت مستقیم و ده‌ها نفر از جوانان شهر ایلام به صورت غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

صادقیان گفت: همجواری با کشور عراق ظرفیت خوبی برای توسعه صنعت گردشگری در استان است و با ساخت تله کابین و شهربازی در کنار سایر کارهای در حال انجام، ایلام به قطب گردشگری تبدیل می‌شود.

کد خبر 402097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.