از فاز دوم باغ پرندگان دیدن کنید

در این بسته خبری از نجات جان دو بانو گرفتار در کوه صاحب الزمان تا افزایش ۴۰ درصدی اعتبارات شهرداری زنجان و احداث پردیس بزرگ فرهنگی در کاشان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

افزودن ۱۰ میدان میوه و تره بار تا پایان سال

پیروز حناچی، شهردار تهران از تخفیف های ویژه در بخش میوه و تره بار در میادین شهرداری خبر داد و بر توسعه و افزایش این میادین تاکید کرد.

نجات جان دو خانم گرفتار در کوه صاحب الزمان

رضا میرزایی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات دو بانوی گرفتار در کوه‌های صاحب الزمان کرمان خبرداد.

برگزاری نهمین نشست کتابخوان در سمنان

عباس بابایی، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: نهمین نشست کتابخوان در حوزه فرهنگ و زبان سمنانی با حضور اساتید، شاعران و شهروندان سمنانی در فرهنگسرای امید خانواده برپا شد.

فاز ۲ باغ پرندگان تهران در آستانه بازگشائی

میکاییل علیپور، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار تهران از رفع اشکالات فنی فاز ۲ مجموعه تفریحی و گردشگری باغ پرندگان خبر داد و گفت: شمارش معکوس برای بهره برداری کامل از این مجموعه ۲۳ هکتاری آغاز شد.

دیوان عدالت اداری یاری کننده شهرداری‌ها باشد

حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز، گفت: ضروری است مدیران و قضات دیوان عدالت اداری، با توجه به شرایط سخت مالی حاکم بر اداره شهرها، شهرداری‌ها را در تصویب طرح جامع درآمدهای پایدار شهری یاری دهند.

مدیریت شهری از زبان هنر استفاده کند

حجت‌الله امینی، شهردار باغبادران گفت: با توجه به شبیخون فرهنگی دشمنان علیه نسل جوان کشور، همچنان نیازمند فرهنگ دفاع مقدس هستیم و لازم است این فرهنگ متعالی با زبان هنر در بین نوجوانان و جوانان تبین شود.

افزایش ۴۰ درصدی اعتبارات شهرداری زنجان

علی محمودی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان از افزایش ۴۰ درصدی بودجه مصوب شهرهای این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سد معبر، تضییع حقوق شهروندی است

محمدرضا قربانیان،  معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: استفاده از معابر، خیابان‌ها و پیاده‌روها حق عمومی تمامی شهروندان است و در این زمینه شهرداری وظیفه جلوگیری از سد معبر این مکان‌ها را بر عهده دارد چون در واقع سد معبر تضییع حقوق شهروندان است.

تشکیل ۱۴ پرونده تخلف تاکسیرانان سبزوار

بهزاد ریواده، معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: از زمان افزایش قیمت بنزین تاکنون ۱۴ پرونده تخلف تاکسی در ارتباط با افزایش خودسرانه کرایه در این شهر تشکیل شده است.

احداث پردیس فرهنگی در کاشان

سعید ابریشمی راد، شهردار کاشان از احداث پردیس بزرگ فرهنگی این شهر خبر داد.

کد خبر 402064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.