بازیکنان جایگزین با قلبشان برای سپاهان بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:متاسفانه از اول فصل تیم کاملی به دلایل مختلف نداشتیم. دو دفاع چپ مصدوم، مسلمان به علت مشکل زانو نتوانسته به ما کمک کند و... اما بازیکنان جایگزین فداکارانه و با قلب خود برای سپاهان بازی کردند.

گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی قبلی از دیدار تیمش مقابل شاهین بوشهر گفت: خدارشکر بازی گذشته را پس از سه تساوی پیروز شدیم که باعث شد به جدول بازگردیم. بازی با شاهین بوشهر مهم است زیرا این تیم با تغییراتی که داشته نتایج خوبی کسب کرده و مقابل استقلال بازی رو به جلویی به نمایش گذاشتند.

وی افزود: فیفا قوانین را جوری تنظیم کرده که که در بازی ها تعداد گل بالا رود، اما بعضی مربیان از این قشنگی بازی کم می کنند، دفاع حق هر تیمی است امت وقت کشی خوب نیست. امیدوارم فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم و با نتیجه ای که به دست می آوریم در جدول مدعی باقی بمانیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه از هوادارن سپاهان ممنونم ، تصریح کرد: از هواداران تشکر می کنم که مارا تنها نگذاشتند که انتظار حمایت بیشتر از آن ها داریم. تعداد تماشاگران برای بازیکنان قوت قلبی است. سپاهان با حضور تماشاگران خود تا به حال پا بر جا مانده و توانسته افتخارات زیادی کسب کند..

قلعه نویی در خصوص تیم سپاهان، خاطر نشان کرد: متاسفانه از اول فصل تیم کاملی به دلایل مختلف نداشتیم. دو دفاع چپ مصدوم، مسلمان به علت مشکل زانو نتوانسته به ما کمک کند و... اما بازیکنان جایگزین فداکارانه و با قلب خود برای سپاهان بازی کردند. از آنها ممنونم که سربازان خوبی برای تیم هستند.

وی با اشاره به اینکه خوشحالم که از عملکرد سپاهان افراد خارج از کشور تعریف می کنند، گفت: هرچند از داخل کشور برای تیم ما سنگ اندازی می کنند اما از جانب خارج کشور تحسین می شویم. مربی ها زمانی که شکست می خورند می آیند و می گویند داور برای ما پنالتی نگرفت و بعد از آن که با کارشناسی مشخص می شود داوری حتی به ضرر سپاهان هم بوده نمی گویند که اشتباه کردند، مربی های خارجی به این شکل عمل نمی کنند و واقعیت را می گویند.

 سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: خوشحالم که در تیم تنوع تاکتیکی داریم، از برنامه ها خواهش می کنم برنامه ای برای کارشناسی داوری بگذارند و از فضای مجازی نترسند. در برنامه شب های فوتبالی و فوتبال برتر کارشناسانی می آورند که در آن برنامه ها ثابت شده داوری ها به ضرر سپاهان هم بوده است.

قلعه نویی در رابطه با نیم فصل دوم، خاطر نشان کرد: هر بازی زیبا بوده قطعا یک طرف آن تیم سپاهان حضور داشته که این بزرگترین دست آورد من در این فصل است. برای نیم فصل دوم برنانه ای به باشگاه دادم که باید تیم تقویت شود زیرا در بازی های نیم فصل اول هر امتیازی کم می آوردیم می گفتیم نیم فصل دوم جبران می کنیم و اگر نیم فصل دوم امتیازی از دست دهیم مایی برای جبران باقی نمی ماند.

وی با بیان اینکه در زمان کی روش برای تیم ملی از استقلال هفت بازیکن رفت، تصریح کرد: همیشه با تیم ملی همکاری کردیم و این وظیفه ما بوده اما باید منافع باشگاه هم درنظر گرفته شود. در همه جای دنیا درکنار باشگاه، تیم ملی اولویت اول است. به دلیل اینکه برنامه محور نیستیم به مشکل برمی خوریم. با حمید استیلی که صحبت کردم گفتم من باید جواب خبرنگار، هوادار، دشمن، مدیرعامل و... را بدهم. زمانی که من مربی تیم ملی بودم حتی یک هفته هم لیگ تعطیل نشد و نتایج خوبی هم با تیم ملی کسب کردیم. امیدوارم تیم ملی امید صعود کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص مصدومان این تیم، اظهار کرد: مصدوم زیاد داریم اما خوشحالم نیروی جایگزین خوب برای مصدومان وجود دارد که به خوبی بازی می کنند.

کد خبر 401803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.