بازنشستگی به معنای پایان کار و خانه نشینی نیست

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: بازنشستگی به معنای پایان کار و خانه نشینی نیست، بلکه فصل جدیدی برای انجام فعالیت های نو است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صادقیان شامگاه سه شنبه ۲۶ آذرماه ۹۸ در آیین تجلیل از تلاشگران پیشکسوت و بازنشسته در شهرداری اصفهان اظهار کرد: مدیریت شهری اصفهان در تلاش است تا این شهر را به سامان برساند و شهر را در اختیار نسل بعد یعنی جوانان قرار دهد که امیدواریم جوانان از تجربیات تلاشگران پیشکسوت و بازنشسته به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی تأکید کرد: استفاده هرچه بیشتر از تجربیات و توانمندی افراد پیشکسوت و بازنشسته که در سال های متمادی تجربیات زیادی کسب کرده اند، لازم و ضروری است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه بخش عمده ای از مشکلات با توصیه های ارزشمند تلاشگران پیشکسوت و بازنشسته حل می شود، گفت: به بازنشستگان توصیه می کنم که اگر بازنشسته شده اید، از شغل اول خود بازنشست هستید، اما در آستانه انجام فعالیت های دیگر قرار دارید.

وی افزود: بسیاری از کارآفرینان بزرگ دنیا توسعه فعالیت های خود را پس از دوران بازنشستگی آغاز کرده اند و حتی بنیانگذار بعضی از شرکت های موفق و برند جهانی بوده اند که پس از بازنشستگی با کوله باری از تجربیات به شغل و حرفه دیگر روی آورده اند.

صادقیان تصریح کرد: به تلاشگران پیشکسوت و بازنشسته توصیه می کنم در شغل جدید پس از بازنشستگی، از تجربیات گذشته خود استفاده کنند تا زندگی موفق تر و با نشاط تری نسبت به قبل داشته باشند.

وی اظهار کرد: بازنشستگی به معنای پایان کار و خانه نشینی نیست، بلکه فصل جدیدی برای انجام فعالیت های نو است.

کد خبر 401651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.