شهرداری برای فعالیت‌های فرهنگی از بودجه همان حوزه هزینه کند

نائب‌ رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرداری باید در قالب بودجه خود بسته شود و خارج از آن قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سجاد خدایی امروز (سه‌شنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با اشاره به بودجه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی شهرداری زنجان در حوزه فرهنگی و هنری، اظهار کرد: فعالیت‌ها باید در قالب همین بودجه بسته شود و خارج از آن قابل قبول نیست. از طرفی باید برنامه‌ها را با شرح و جزئیات اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه هر سازمان بی‌برنامه محکوم به شکست است، افزود: البته بودجه فرهنگی با وجود برنامه‌های متنوعی که برای آن طرح‌ریزی می‌شود، در مواجهه با افزایش کل بودجه شهرداری، تغییری نکرده است.

همچنین مسعود مرادخانی، عضو دیگر شورای شهر زنجان در ادامه این جلسه اظهار کرد: در زمان بودجه‌ریزی برای همه حوزه‌ها بودجه تعیین کردیم و باید برنامه‌ریزی می‌شد تا متناسب با برنامه‌ها، اعتبارات سازمان فرهنگی هزینه شود.

وی افزود: اخیرا در اصلاح بودجه تاکید شده که برنامه‌های مازاد بر اعتبار قطعاً باید از محل مازاد بر درآمدهای شهرداری هزینه شود و در غیر اینصورت باید قسمتی از اعتبار کار عمرانی را کسر و به فرهنگی اختصاص دهیم که این موضوع عادلانه نیست.

کد خبر 401624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.