عملیات آسفالت‌ریزی اساسی در ۸ مسیر منطقه دو شهرداری تبریز

مدیر منطقه دو شهرداری تبریز از انجام عملیات آسفالت‌ریزی اساسی در هشت مسیر سطح حوزه این منطقه برای تسهیل تردد شهروندان خبر داد.

به گزارش ایمنا، باقر خوشنواز با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه عبور و مرور آسان و بدون حادثه شهروندان از معابر و مسیرهای سطح حوزه از اهم فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده این منطقه محسوب می‌شود، عملیات آسفالت ریزی اساسی در هشت مسیر اصلی این منطقه به انجام رسیده است.

خوشنواز با بیان اینکه آسفالت‌ریزی بلوار فتح از اهم مسیرهای اصلی شهرداری منطقه دو در هر دو باند شرقی و غربی آن به انجام رسیده است، افزود: برای تردد آسان شهروندان و مسافرینی که از سوی اتوبان شهید کسائی و از طریق بلوار فتح برای دسترسی به مرکز شهر تبریز در حال رفت و آمد هستند، عملیات آسفالت‌ریزی اساسی از ابتدای پارک شمیم پایداری تا انتهای بلوار و ابتدای جاده فتح آباد به انجام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه آسفالت‌ریزی بلوار ملاصدرا را از دیگر مسیرهای اصلی این منطقه تصریح کرد: در همین راستا محل تعریض باند شرقی بلوار ملاصدرا حدفاصل اتوبان شهیدکسائی تا ورودی زعفرانیه نیز آسفالت‌ریزی اساسی شده و عبور و مرور وسایل نقلیه شهری از اصلی‌ترین مسیر تردد مسافران و گردشگران از سوی اتوبان شهید کسائی به مرکز شهر تبریز، تسهیل یافته است.

مدیر منطقه دو شهرداری تبریز از انجام آسفالت‌ریزی پروژه تعریض و مسیرگشائی خیابان عطار نیشابوری نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: خیابان عطار نیشابوری نیز از سایر مسیرهای مهم حوزه شهرداری منطقه دو به شمار می‌آید که عملیات آسفالت‌ریزی در این مسیر به انجام رسیده و عبور و مرور شهروندان برای دستیابی به چندین مراکز درمانی از جمله بیمارستان امام رضا و شهید مدنی، در کمترین زمان ممکن سریع و بدون ترافیک فراهم آمده است.

خوشنواز ضمن اعلام آسفالت‌ریزی مسیر زعفرانیه به ساری زمی در راستای پاسخگویی به درخواست‌های به حق شهروندان اضافه کرد: با توجه به اینکه اهالی شهرک زعفرانیه و میرداماد مدت‌های مدیدی در تردد دچار مشکل شده بودند، در راستای پاسخگوئی به درخواست شهروندان، عملیات آسفالت‌ریزی برای سهولت تردد وسایل نقلیه شهری در این مسیر نیز به انجام رسید.

وی ادامه داد: از سوی حوزه عمران این منطقه در عملیاتی مشابه همچنین برای سهولت تردد شهروندان به هنگام استفاده از فضای پارک بزرگ ائل گلی در جاده سلامت داخل پارک و به منظور رفت و آمد آسان اهالی و ساکنان آپارتمان‌های آسمان تبریز در مسیر مقابل این مجتمع مسکونی، عملیات آسفالت‌ریزی اساسی به انجام رسیده است.

مدیر منطقه دو شهرداری تبریز از آسفالت‌ریزی اساسی خیابان میرزا کوچک‌خان نیز خبر داد و تاکید کرد: این عملیات از فلکه روحانی تا میدان شهریار به انجام رسیده و اجرای آن به علت اتصال خیابان میرزا کوچک‌خان به مسیر جاده ائل گلی و به کوی الهی پرست و بلوار دکترحسابی، در روان‌سازی عبور و مرور شهروندان از طریق این بلوار به شهرک‌های زعفرانیه و میرداماد بسیار تاثیرگذار شده است.

خوشنواز گفت: کوی سعدی به عنوان هشتمین مسیر آسفالت‌ریزی شده از سوی حوزه عمران این منطقه محسوب می‌شود که برای رفاه حال شهروندان و اهالی شهرک میرداماد اجرائی شده است.

کد خبر 401551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.