یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم برگزار شد

یازدهمین دوره مسابقات قران کریم ویژه خانواده های کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منطقه اصفهان در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه، حسن فراهانی مدیر امور قرآن، نماز و عترت سازمان عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد انس و الفت میان خانواده قرآنی وزارت دفاع و ایجاد وحدت رویه در اجرای برنامه های قرآنی است.

وی ادامه داد: در این مسابقات ۴۲۶ نفر در رشته های مفاهیم سطح یک و دو، ترتیل، تحقیق، اذان و حفظ جزء سه، پنج، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۳۰ شرکت کردند.

فراهانی افزود: در مرحله مقدماتی این مسابقات بیش از هفت هزار نفر شرکت کردند که دو هزار نفر به مرحله منطقه ای در ۱۰ منطقه کشور راه یافتند. در مرحله منطقه ای این مسابقات در اصفهان از ۱۰۰ نفر برتر در رشته های مختلف تجلیل شد.

مدیر امور قرآن، نماز و عترت سازمان عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه این مسابقات از آبان ماه در ۱۰ منطقه کشور آغاز شده است، گفت: قرار است از سال آینده مسابقات کشوری هم برگزار و نفرات برتر مناطق ۱۰ گانه کشور در آن شرکت و رقابت کنند.

همچنین حجت الاسلام یحیی محمد پور، رییس عقیدتی سیاسی دانشگاه صنعتی مالک اشتر گفت: این مسابقات در دو رده خواهران و برادران مقطع سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۶ سال و همسران کارکنان برگزار شد.

وی افزود: در مسابقات منطقه اصفهان شرکت کنندگان از استان های اصفهان، چهار محال و بختیاری، یزد و کرمان شرکت کردند.

کد خبر 401253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.