قلعه‌نویی: به برد امروز احتیاج داشتیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امروز سه امتیاز گرفتیم و به این برد احتیاج داشتیم که به صدر جدول برگردیم. از هواداران توقع بیشتری داشتیم ولی باز هم از آن‌ها تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرقلعه نویی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل پیکان در نشست خبری پس از این دیدار با تاکید بر اینکه بابت این برد بعد از سه هفته برد، اظهار کرد: با یک بازی خوب در نیمه نخست توانستیم پیروز باشیم. در نیمه دوم افت داشتیم ولی توانستیم از دقیقه ۷۰ به بعد به بازی برگردیم. با تمام حاشیه‌سازی‌ها علیه سپاهان راهمان را ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: امروز سه امتیاز گرفتیم و به این برد احتیاج داشتیم که به صدر جدول برگردیم. از هواداران توقع بیشتری داشتیم ولی باز هم از آن‌ها تشکر می‌کنم.

قلعه‌نویی افزود: زمین خیلی بهتر شد؛ وضعیت شایان مصلح تا فردا مشخص می‌شود و فکر نمی‌کنم چیز خاصی باشد. ما با هواپیما به ساری رفتیم و یک ساعت و نیم تا هتل فاصله داشتیم و یک ساعت و نیم تا محل تمرین و در یک زمین بد تمرین داشتیم؛ بعد یک بازی پرفشار در مشهد داشتیم و دو بازی بیرون خانه که تمامی این موارد کمی باعث افت بدنی بازیکنان شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: من کار خودم را بلد هستم. رضا میرزایی در فولاد نیز جز بهترین‌ها بود و چون کارت دریافت کرد ترسیدم مثل محبی اشتباه اخراج شود. فشار روی سپاهان زیاد است ولی دو برنامه مطرح تلویزیونی کارشناسی شد. فغانی اعتراف کرد در دقیقه پارسال با سپاهان پنالتی را نگرفته است و باید انصاف داشته باشیم.

قلعه نویی گفت: در این بازی افت بدنی داشتیم ولی در مجموع قطارمان حرکت کرده، اما سنگهایمان زیاد شده و باید مراقب کنفرانس‌ها باشیم.

وی افزود: سوالی از یحیی گل محمدی دارم؛ فردی که در کنفرانس خبری کنار شما نشسته بود کیست و چرا راجع به این موضوع صحبتی نمی‌شود. یحیی بچه محلِ ما است. خیلی به اواحترام گذاشتم ولی آن فرد مشخص شد که گرایش به کدام باشگاه‌ها دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: منتظر نظر کمیته اخلاق هستیم که شخصی که از من سوال پرسید چه سمتی داشته است؛ متاسفم برای این فوتبال که دست به هرکاری می‌زنند، ما توکلمان به خدا است و شرایطمان خیلی خوب است و از این می‌ترسند که قطار طلایی خوب حرکت می‌کند با وجود اینکه بودجه نصف خیلی از باشگاه‌ها داریم. من باید استیلی در مورد تیم ملی امید صحبت کنم همه جای دنیا تیم‌های ملی در اولویت هستند ولی به شرطی باشگاه‌ها ضرر نکنند و اگر در این شرایط حساس برخی بازیکنان کلیدی ما نباشند خیلی ضرر می‌کنیم؛ با این شرایط پروازها و ویروس‌ها منطقی نیست چون ارتفاع برای بازیکن یک داروی بیهوشی است.

کد خبر 400931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    0 0
    من طرفدار سپاهان نیستم ولی امیدوارم سپاهان قهرمان شود تا تا قدر مربی های خودمون رو بدونیم