پارک‌های محله‌ای و معابر جدید به‌نام شهدا مزین می‌شود

مشاور شهردار تبریز در امور ایثارگران گفت: در راستای تکریم خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران، پارک‌های محله‌ای و معابر جدید به نام شهدای همان محلات نامگذاری می‌شود.

به گزارش ایمنا، تراب محمدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در جهت تکریم خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران به خصوص شهدای مدافع حرم، شهرداری تبریز در نظر دارد پارک‌های محله‌ای، خیابان‌ها، معابر و مراکز فرهنگی جدید را به نام شهدای مدافع حرم نامگذاری کند.

وی ادامه داد: این اقدام شهرداری تبریز، پیگیری آرمان‌های امام راحل و شهدا است تا با زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، جوان‌ها با این عزیزان و زندگینامه آن‌ها که جان خود را برای حفظ امنیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کرده‌اند، آشنا شوند و شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهند.

مشاور شهردار تبریز در امور ایثارگران در خصوص تغییر نام پارک شهیدحامد جوانی به شهدای مدافع حرم، خاطرنشان کرد: این پارک که اخیرا افتتاح شده است، به درخواست خانواده‌های شهیدان حامد جوانی و محمدرضا فخیمی و با موافقت شورای نامگذاری به نام پارک شهدای مدافع حرم تغییر نام داده که تابلوی جدید آن روز گذشته با حضور پدران سه شهید مدافع حرم رونمایی شد.

محمدی افزود: نامگذاری معابر و پارک‌هایی که محل تولد شهدا و یا محل زندگی خانواده‌های شهدا است، موجب آشنایی بیشتر اهالی با این شهدا می‌شود و ما نیز وظیفه داریم آرمان‌های آن‌ها را پاس بداریم.

وی اضافه کرد: تاکید شخص شهردار تبریز این است که معابر و خیابان‌های جدید که قرار است افتتاح شود، به‌نام شهدای دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مدافعان حرم همان محل نامگذاری شود تا جای جای شهرمان به نام ارزشمند شهدا مزین شود.

کد خبر 400475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.