خودرو جدید فورد معرفی شد+ تصاویر

فورد بطور رسمی از برنامه خود برای تولید وانت شلبی اف-۱۵۰ سوپر اسنیک در سال آینده میلادی خبر داد

به گزارش ایمنا،  این اتفاق برای طرفداران امضای شلبی و آنهایی که عاشق ماجراجویی با محصولی قدرتمند مانند اف-۱۵۰ هستند بسیار خوشایند و غیرمنتظره است.

باتوجه به حضور نام شلبی و انتظاراتی که برای یک محصول اسپرت ایجاد می کند؛ مخاطب در اولین ملاقات خود با این محصول مجذوب تغییرات ظاهری آن در مقایسه با مدل استاندارد اف-۱۵۰ می شود.

دو خط موازی تیره که از پایین ترین نقطه بامپر (سپر) جلو آغاز و با عبور از روی سقف تا مکانی مشابه در انتهای خودرو ادامه دارد. اثرگذارترین بخش در طراحی این خودروی مفهومی به دماغه آن مربوط می شود. البته که طراحی استاندارد اف-۱۵۰ در مدل ۲۰۱۹ بسیار جذاب و کم نقص است اما در این قسمت فورد با تغییرات در بافت گریل (جلوپنجره) و استفاده از یک شبکه توری کرومی زیبایی های کار را چند برابر کرده است. در قسمت بامپر نیز یک بخش توری برای ورود هوا به سبک گریل تکرار شده و در طرفین نیز محل قرارگیری مه شکن ها و ورودی های هوا نمای زیبایی دارند.

شلبی اف-۱۵۰ سوپر اسنیک طی سه ماهه نخست ۲۰۲۰ در لاس وگاس وارد خط تولید می شود و براساس اطلاعات ارائه شده تنها ۲۵۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد. قیمت این محصول  ۹۳۴۰۰ دلار پیش بینی شده است.

کد خبر 400115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.