شهرداری‌ها از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری کنند

دادستان گلپایگان گفت: حفظ اراضی محدوده شهر گلپایگان وظیفه شهرداری است بنابراین شهرداری‌ از ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، حجت‌الاسلام کیومرث امیرخانی امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان، با بیان اینکه اراضی کشاورزی شهرستان مورد تصرف و دستبرد افراد سودجو قرار گرفته است، اظهار کرد: حفظ و نگهداری اراضی محدوده شهر گلپایگان وظیفه شهرداری است اما متأسفانه اقدامی نشده و اگر ساخت و سازهای غیر مجاز تخریب شود نارضایتی‌های اجتماعی برای شهر و نظام ایجاد می‌کند.

دادستان گلپایگان گفت: ساخت و سازهایی در اراضی کشاورزی صورت گرفته و همچنین احکامی اجرا نشده دیده می‌شود که لازم است سازمان بازرسی استان بازدیدی از ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها شهرستان انجام دهند.

امیرخانی افزود: در اجرای طرح‌های جامع و تفصیلی دیده شده که زمین کشاورزی با آب فراوان تغییر کاربری یافته است که باید با اداراتی که نسبت به وظیفه خود کوتاهی داشتند برخورد جدی شود.

مردم با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، دیگر نگذارید قیمت کالاها افزایش پیدا کند

همچنین در ادامه حجت الاسلام سید علی موسوی خراسانی، امام جمعه گلشهر با بیان اینکه مردم در سختی و فشار هستند، گفت: قوه قضائیه و دولت هر آنچه که در توان دارند برای کمک به مردم بگذارند و اجازه ندهند قیمت کالاها بیش از این افزایش پیدا کند چرا که از گران شدن کالاها و افزایش کرایه حمل و نقل گزارشاتی رسیده است.

حجت الاسلام موسوی خراسانی ادامه داد: مردم با وجود مشکلات هنگامی که سخن از اصل نظام شد به میدان آمدند و از آن به صورت گسترده حمایت کردند بنابراین به مشکلات مردم باید توجه کرد.

کد خبر 399548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.