ناژوان به قطب رویدادهای فرهنگی اصفهان تبدیل می‌شود

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: تا پایان سال‌جاری با برگزاری رویدادها و برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری، ناژوان به قطب فرهنگی شهر اصفهان تبدیل می‌شود.

سیدرسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری مختلفی همچون جشنواره برگ‌ها و رنگ‌ها، جشن‌های گرامیداشت هفته اصفهان، ویژه برنامه‌های دهه فجر و جشنواره نوروزی ناژوان از نمونه برنامه‌هایی است که تا کنون برنامه‌ریزی  شده و در حال پیگیری برای اجرا است.

وی ادامه داد: در دو ماه گذشته بیش از ۲۰ رویداد فرهنگی، هنری و ورزشی در مجموعه ناژوان اجرا شده و در روزهای تعطیل و آخر هفته، شاهد اجرای چند رویداد فرهنگی در یک روز بودیم.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: سرمایه عظیم گردشگری اصفهان علیرغم تمام تلاش‌های صورت گرفته هنوز برای بسیاری از شهروندان و هموطنان ناشناخته است.

وی تصریح کرد: وجود چند مرکز تفریحی، ‌موزه و مراکز گردشگری در کنار طبیعت زاینده رود و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری، ناژوان را به گنجینه‌ای در قلب شهر اصفهان تبدیل کرده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به بازدید بیش از صدها دانش آموز و دانشجو در ماه‌های گذشته از مراکز تفریحی ناژوان گفت: این مجموعه آمادگی دارد در طول سال میزبان افراد از مدارس و دانشگاه‌ها، مراکز و مجموعه‌های فرهنگی و آموزشی باشد.

کد خبر 398904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.