نصر اصفهانی، رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شوراهای اسلامی کلانشهرها شد

هیئت رئیسه کمیسیون‌های مجمع روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها در شصت وچهارمین اجلاس مجمع انتخاب شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در شصت و چهارمین نشست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلان شهرها و مراکز استان‌ها برگزاری جلسات کمیسیون‌های چهار گانه و تخصصی در دستور کار قرار گرفت.

اباذر صرامی، دبیر مجمع مشورتی در ادامه گفت: بررسی دو موضوع تحقق حقوق شهروندی و تعامل شوراها و شهرداری‌ها از موارد در حوزه‌های تخصصی از جمله موارد مطرح شده در کمیسیون‌های تخصصی بوده است.

وی افزود: انتخاب هیئت رئیسه جدید (رئیس، نائب رئیس و منشی ) کمیسیون‌های تخصصی نیز از جمله موارد مطرح شده در این جلسات بود که بر این اساس هیئت رئیسه جدید انتخاب شدند.

صرامی با اشاره به ترکیب هیات رییسه جدید کمیسیون‌های تخصصی گفت: بر اساس رأی اعضا کمیسیون‌ها در کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری آقای علیرضا نصر اصفهانی (رییس شورای شهر اصفهان) به عنوان رییس ، آقای کامران گردان (رییس شورای شهر همدان ) به عنوان نائب رئیس و آقای جلال شریعتی (رئیس شورای شهر سنندج) به عنوان منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

صرامی اظهار کرد: در کمیسیون حقوقی و اقتصادی با رأی اعضای کمیسیون آقای سید عبدالرزاق موسوی(رییس شورای شهر شیراز ) به عنوان رییس، آقای محمدرضا حیدری (رئیس شورای شهر مشهد) به عنوان نایب رئیس و آقای حمیدرضا آقاملایی (رئیس شورای شهر گرگان) به عنوان منشی این کمیسیون برگزیده شدند.

وی همچنین اضافه کرد: در کمیسیون فرهنگی و شهر هوشمند نیز آقای اکبر سلیم نژاد (رئیس شورای شهر کرج) به عنوان رئیس، آقای علی ماکنعلی (رئیس شورای شهر خرم آباد) به عنوان نائب رئیس و آقای ابوذر دهدار(رئیس شورای شهر بوشهر) به عنوان منشی از سوی اعضای کمیسیون انتخاب شدند.

دبیر مجمع مشورتی روسای شوراهای کلان شهرها و مراکز استان‌ها در  ادامه افزود: با رأی اعضای کمیسیون عمران و شهر سازی نیز آقای حمیدرضا حمیدی (رییس شورای شهر زنجان) به عنوان رییس، آقای حکمت الله داوودی (رئیس شورای شهر قزوین) به عنوان نائب رئیس و عبدالجلیل شهنوازی (رئیس شورای شهر زاهدان) منشی انتخاب شدند.

گفتنی است شصت و چهارمین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلان شهرها و مراکز استان‌ها در شهر کرمانشاه برگزار شد.

لازم بذکر است در پایان این مراسم رونمائی از تمبر شصت و چهارمین اجلاس مجمع روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استانها نیز با حضور الویری و هاشمی رفسنجانی صورت پذیرفت.

هیئت رئیسه کمیسیون‌های مجمع روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها در شصت وچهارمین اجلاس مجمع انتخاب شدند.

بر اساس رأی اعضا کمیسیون‌ها در کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری،علیرضانصراصفهانی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.

کد خبر 398782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.