خارج شدن خودرو ۴۰۵ از  سبد محصولات ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو گفت: براساس مصوبه شورای عالی استاندارد کشور خودرو ۴۰۵ از خرداد ماه سال آینده از سبد محصولات این کارخانه خارج می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، فرشاد مقیمی امروز (جمعه) در حاشیه بازدید از شرکت‌های قطعه سازی گلپایگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با وجود پتانسیل‌هایی که در شرکت‌های قطعه سازی گلپایگان دیده می‌شود بخشی از نیازهای خودروی کشور در این منطقه قابل تأمین است.

مدیرعامل ایران خودرو گفت: مشکلاتی در شرکت‌های قطعه سازی این منطقه وجود داشت که با هماهنگی‌ بخشی از مطالبات آن‌ پرداخت می‌شود و بخش دیگر با حمایت دولت می‌تواند شرایط بهتری پیدا کند.

مقیمی با بیان اینکه برای افزایش سفارش‌ها در ایران خودرو برنامه ریزی شده است و از هفته آینده تولیدات خودرو به سقف دو هزار دستگاه در روز می‌رسد، گفت: افزایش تولید مکانیکی خودرو در حوزه قطعه سازی از ۷۰ هزار قطعه به ۱۹ هزار قطعه رسیده است.

وی ادامه داد: تا پایان این ماه تمام خودروها در پارکینگ های خودرو در تمام قسمت‌ها به صفر می‌رسد تا هم خودرو جایگزین خودروهای متوقف شده شود و هم گردش خوبی برای قطعه سازی کشور باشد.

مدیرعامل ایران خودروی کشور گفت: مشکلات حوزه قطعه سازی کشور موجب تاخیر در تحویل خودروهای پیش فروش شده، شد البته جای نگرانی نیست سربازان صنعت خودرو با تمام قدرت در کوتاه ترین زمان ممکن به تعهدات خود عمل می‌کنند.

وی گفت: با همت قطعه سازان دستاورد بزرگی در صنعت خودروی کشور اتفاق افتاد است که در مقابل تحریم‌ها بیمه خواهیم کرد.

مدیرعامل ایران خودرو گفت: براساس مصوبه شورای عالی استاندارد کشور خودرو ۴۰۵ از خرداد ماه سال آینده از سبد محصولات خارج می‌شود.

مقیمی با بیان اینکه مجددأ تفاهم نامه‌ای با وزارت کشور برای تاکسی‌های فرسوده منعقد شده است، افزود: ۵۰۰ تاکسی در حال تحویل است و برای تحویل سایر خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 398656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.