بهره‌برداری از پارک ۷ هکتاری گلشن شیراز تا پایان امسال

مدیر منطقه چهار شهرداری شبراز از بهره‌برداری پارک هفت هکتاری گلشن تا پایان امسال خبر داد.

اصغر سروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی مختلف در محلات منطقه با رویکرد توسعه عدالت‌محور در حال اجرا است، اظهار کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به پارک هفت هکتاری واقع در بلوار امیرکبیر، جنب تقاطع غیرهمسطح امام حسن مجتبی(ع) (محله کشن)، اشاره کرد.

وی ادامه داد: این پارک با هدف ایجاد فضاهایی برای گذران اوقات فراغت، ارتباط با طبیعت، ارتقاء سلامت شهروندان، گسترش و نگهداری از فضای سبز با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال اجرا است که با عزمی جدی تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

مدیر منطقه چهار شهرداری شیراز تصریح کرد: با توجه به موقعیت خاص این پارک در طراحی آن مسائل زیست محیطی و کاهش آسیب‌های اجتماعی با استفاده از پتانسیل‌های موجود مدنظر قرار گرفته است.

سروی گفت: پارک گلشن با مساحت ۷۰ هزار متر با امکاناتی شامل مجموعه ورزشی به متراژ دو هزار و ۲۰۰ مترمربع شامل زمین والیبال، بسکتبال، تنیس و فوتبال، زمین بازی کودکان، تعداد ۲۰ عدد سکوی نشیمن، وسایل ورزشی، مسیر دسترسی و پیاده‌رو، پارکینگ به مساحت ۳۰۰ مترمربع، نصب ۲۰۰ عدد چراغ پارکی، انواع گونه‌های درختی، ساختمان اداری، سرویس بهداشتی در ضلع شمالی و جنوبی بوستان و همچنین پیست دوچرخه‌سواری به طول یک کیلومتر می‌باشد.

کد خبر 398609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.