بهبود وضعیت کیفی هوا از فردا

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به نفوذ موج ناپایدار ضعیف به استان از روز پنجشنبه، گفت: فردا با ورود این سامانه بهبود وضعیت کیفی هوا را در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان شاهد خواهیم بود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه امروز جوی آرام و پایدار بر استان حاکم است، اظهار کرد: سکون نسبی هوا  سبب انباشت آلاینده های جوی، تداوم آلودگی هوا و کاهش دید افقی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان است.

وی با بیان اینکه آسمان بیشتر مناطق استان طی امروز نیمه ابری است، افزود: از بعد از ظهر پنجشنبه با ورود سامانه ناپایدار ضعیف به اصفهان وضعیت کیفی هوا بهبود خواهد یافت.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا دو درجه ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت:  بویین میاندشت با دمای هفت درجه سانتی گراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می شود.

علی عسگریان افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه صبح فردا به دمای  صفر درجه می رسد.

کد خبر 398366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.