اهتمام شهرداری زنجان به مرمت آثار تاریخی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به احیای بعضی از مکان‌های غیر فعال در شهر زنجان، گفت: خانه بوران و فرهنگسرای ارگ زنگان از بناهایی بود که توسط شهرداری زنجان احیا شد، زیرا شهرداری به احیای مکان های تاریخی توجه ویژه دارد. 

به گزارش ایمنا، مریم شعبانی با بیان اینکه بحث نگهداری مجموعه سالن ورزشی ۱۵ هزار نفری گاوازنگ به شهرداری واگذار شده است، اظهار کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده نگهداری این مجموعه برای ۵۰ سال به شهرداری سپرده خواهد شد.

وی گفت: هرچه در حوزه ورزشی گام برداریم، جامعه پویاتر و سالم‌تری خواهیم داشت. 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان اضافه کرد: در حوزه ورزش اتفاقات مهمی رخ داده و قبلا شهرداری با نام فوتبال معروف بود، اما امروزه سازمان فرهنگی در ورزش‌های مختلفی فعالیت دارد. 

شعبانی از تعامل سازنده سازمان فرهنگی شهرداری زنجان با هیئت‌های ورزشی زنجان خبر داد و گفت: تقویت ارتباط با هیئت‌های ورزشی سبب ارتقای سطح سلامت جامعه می‌شود.

وی با اشاره به احیای بعضی از مکان‌های غیر فعال در شهر زنجان، خاطرنشان کرد: خانه بوران و فرهنگسرای ارگ زنگان از بناهایی بود که توسط شهرداری زنجان احیا شد، زیرا شهرداری به احیای مکان های تاریخی توجه ویژه دارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان تصریح کرد: این سازمان در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وارد فعالیت شده است به عنوان نمونه از بانوانی که موفق به ترک اعتیاد شدند، تجلیل شد.

شعبانی با بیان اینکه توجه به برنامه‌های فرهنگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است، افزود: سازمان فرهنگی شهرداری زنجان در زمینه نشاط اجتماعی و حقوق شهروندی با جدیت وارد کار شده است. 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌ رسانه توفیق در این شهر، گفت: از 9 نفر از برگزیدگان این جشنواره در سه بخش گزارش و خبر و یادداشت تجلیل شد. 

کد خبر 397539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.