کدام محورهای استان اصفهان برفی است؟

جانشین پلیس راه استان اصفهان وضعیت جاده‌های استان اصفهان با توجه به بارش برف و باران را تشریح کرد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بارش نزولات آسمانی در اکثر نقاط استان از شب گذشته اظهار کرد: هم اکنون برف در محورهای غربی استان اصفهان، داران-الیگودرز به ویژه منطقه دره ساری و محور اصفهان-شهرکرد  با شدت زیادی در حال بارش است.

وی به بارش باران در محور کاشان-نطنز و گردنه قرقچی اشاره کرد و گفت: در محور اصفهان-نائین خصوصا منطقه سجزی مه گرفتگی شدید است همچنین اکثر محورهای ارتباطی استان لغزنده و مه آلود هستند.

جانشین پلیس راه استان اصفهان، رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل را از مهم‌ترین عوامل موثر در کاهش حوادث رانندگی در شرایط لغزندگی جاده‌ها دانست و افزود: زمان بارش نزولات آسمانی اصطکاک لاستیک خودرو و جاده به شدت کاهش پیدا کرده و احتمال تصادفات افزایش می یابد.

وی افزود: رانندگانی که قصد سفر در محورهای ارتباطی استان اصفهان را دارند،  از سالم بودن چراغ های خودرو مطمئن شوند و با چراغ روشن حرکت کنند تا خوب ببینند و خوب دیده شوند.

سرهنگ زارع رعایت فاصله طولی مناسب خصوصا در مناطقی که یخ زدگی را ضروری دانست و گفت: رانندگان باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند و نحوه استفاده از آن را فرا گیرند، همچنین از سالم بودن بخاری و برف پاکن خودرو مطمئن شوند و تجهیزات زمستانی مانند پتو و جیره خشک به همراه داشته باشند.

کد خبر 397281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.