کدام سینماهای اصفهان امروز باز است؟

برخی از سینماهای اصفهان در دو روز گذشته به دلیل تجمع اعتراضی اخیر مردم تعطیل شدند و امروز روز سومی است که سینماها در وضعیت ناپایداری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سینماهای اصفهان امروز سومین روزی است که با مشکلات متعددی روبرو هستند و برخی از آن ها به دلیل تجمعات اعتراضی مردم روزهای گذشته را تعطیل اعلام کردند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان در گفت و گوی خود با خبرنگار ایمنا اعلام کرد که کلیه برنامه های فرهنگی تا اطلاع ثانوی لغو هستند اما سینماها می توانند در صورت نبود تجمع به کار خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید:

برنامه‌های فرهنگی تا اطلاع ثانوی لغو خواهد بود

به همین دلیل روز گذشته پردیس سینمایی سیتی سنتر و همچنین پردیس سینمایی چهارباغ، پردیس سینمایی ساحل، تعطیل و سینما سپاهان و سینما فلسطین فعال بودند.

امروز پردیس سینمایی سیتی سنتر، پردیس سینمایی چهارباغ، پردیس سینمایی ساحل، سینما سپاهان و سینما فلسطین تا این ساعت در حال فعالیت هستند اما به گفته مسئولان سینما به دلیل مختل شدن اینترنت خرید بلیط اینترینتی امکان پذیر نیست و علاقه‌مندان باید حضوری بلیط تهیه کنند.

گفتنی است که در پردیس سینمایی سیتی سنتر فیلم‌های مسخره‌باز، مطرب، ماجرای نیمروز، هزارتو، مستطیل قرمز، سمفونی نهم، چشم و گوش بسته، بنیامین و تورنادو از ساعت ۱۰:۲۵ دقیقه صبح تا ۲۳:۴۵ دقیقه شب برنامه ریزی شده است و در صورت نبود تجمع فعال خواهد بود، همچنین برنامه هنر و تجربه امروز لغو شده است.

کد خبر 397242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.