ایجاد بازارچه خوداشتغالی بانوان اهواز

مدیرعامل سازمان میادین تابعه شهرداری اهواز از ایجاد بازارچه خوداشتغالی بانوان این شهر خبر داد.

بابک ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های مختلف موجود در شهر برای رونق اقتصادی جزو سیاست‌های اجرایی شهرداری کلانشهر اهواز است، اظهار کرد: مدیریت شهری تلاش می‌کند با استفاده از امکانات موجود، زمینه بروز استعدادها، احیای صنایع و هنرهای دستی و خوداشتغالی اقشار مختلف را فراهم و از آن حمایت کند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری همواره به دنبال حمایت از بانوان هنرمند و کارآفرین اهواز بوده و برای این منظور طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است، خاطرنشان کرد: ۱۰ بازارچه گاج برای عرضه صنایع دستی و محصولات بانوان کارآفرین اهواز در خیابان رضوان واقع در کوی رمضان این شهر ایجاد می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین تابعه شهرداری اهواز با بیان اینکه این بازارچه با همکاری شهرداری، اداره کل امور بانوان استانداری خوزستان و جمعیت زنان کارآفرین استان با هدف ایجاد زمینه اشتغال برای بانوان راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: این بازارچه اهواز تا سه ماه به صورت رایگان در اختیار بانوان کارآفرین اهواز قرار می‌گیرد.

ربیعی با بیان اینکه بازارچه خوداشتغالی بانوان اهواز در هفته وحدت افتتاح خواهد شد، تاکید کرد: با راه‌اندازی این بازارچه زمینه اشتغال مستقیم ۶۰ نفر از بانوان کارآفرین و فعال اهواز در عرصه‌های صنایع دستی و مشاغل خانگی فراهم می‌شود.

کد خبر 396691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.