نمایش ۸۰ اثر عکاسی عکاسان آزاد در نگارخانه شهر کرمانشاه

مسئول برگزاری نمایشگاه عکس عکاسان آزاد نگارخانه شهر کرمانشاه گفت: دومین نمایشگاه گروهی عکاسان آزاد با عنوان ایران‌شناسی در پنج بخش به همت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه در نگارخانه شهر در حال برگزاری است.

علیرضا ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در این رابطه، اظهار کرد: از سال ۹۳ گروه عکاسان آزاد در فضای مجازی در رشته عکاسی در زمینه‌های آموزشی، گسترش عکاسی، داوری تصاویر، برگزاری مسابقات ماهانه و برگزاری نمایشگاه سالانه فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: هم اکنون عکاسان آزاد با ۴۳ هزار عضو از ۲۲ کشور جهان ارتباط تصویری خوبی در موضوعات مختلف عکاسی برقرار کرده و باعث رشد عکاسی و شناساندن کشور ایران به دیگر نقاط جهان شده است.

مسئول برگزاری نمایشگاه عکس عکاسان آزاد نگارخانه شهر کرمانشاه، خاطرنشان کرد: دومین نمایشگاه گروهی عکاسان آزاد با عنوان ایران‌شناسی در پنج بخش معماری، طبیعت، نوروز، آداب و رسوم و پرتره (پوشش محلی) با فراخوان در گروه و شرکت ۷۰ عکاس با بیش از ۳۰۰ تصویر برگزار شد.

ناصری اضافه کرد: پس از بررسی آثار توسط هیئت داوران، دومین نمایشگاه با حضور ۴۳ عکاس و ۸۰ اثر در نگارخانه سعدآباد تهران و نگارخانه شهید آوینی همدان برگزار شد. این نمایشگاه روز گذشته ۱۸ آبان ماه با همکاری معاونت فرهنگی و هنری شهرداری کرمانشاه در نگارخانه شهر کرمانشاه افتتاح و تا روز جمعه ۲۴ آبان‌ماه ادامه دارد.

کد خبر 396211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.