۱۱ سامانه خدمات‌رسانی شهرداری اصفهان در نمایشگاه اتوکام معرفی شد

رئیس اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش بنیان شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۱۱ سامانه خدمات رسانی شهرداری اصفهان در نمایشگاه اتوکام به شهروندان معرفی شد، گفت: البته مجموعه سامانه‌هایی که هم اکنون در شهرداری اصفهان به ارائه خدمات به شهروندان می پردازد، بیش از این تعداد است.

علیرضا گلچین فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حضور فعال سیستم مدیریت شهری در نمایشگاه اتوکام اخیر، اظهار کرد: حضور شهرداری اصفهان در بیست و پنجمین نمایشگاه اتوکام اصفهان، تنها به معرفی سامانه های خدمات شهروندی محدود نشد بلکه استارتاپ هایی که به ارائه خدمات شهری می پرداختند با حمایت مستقیم این نهاد در سالن فرصت‌های نمایشگاه اصفهان مستقر شدند.

وی گفت: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان مجری غرفه مدیریت شهری در نمایشگاه اتوکام بود و اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش بنیان سازمان خلاقیت و نوآوری شهرداری نیز همکاری های لازم را با آن‌ها انجام داد.

گلچین فر خاطر نشان کرد: هدف اصلی حضور پررنگ سیستم مدیریت شهری اصفهان در نمایشگاه اتوکام، معرفی مجموعه سامانه های خدمات‌رسانی شهرداری در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف بود و بخشی از این معرفی نیز جنبه بازاریابی داشت.

رئیس اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش بنیان سازمان خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۱۱ سامانه خدمات رسانی شهرداری اصفهان در نمایشگاه اتوکام به شهروندان معرفی شد، افزود: سامانه پروفایل شهروندی که سازمان فرهنگی- اجتماعی شهرداری اصفهان متولی اجرای آن بوده و هدف اصلی تهیه آن تجمیع اطلاعات هویتی شهروندان است، یکی از سامانه های برجسته این نهاد در نمایشگاه اتوکام بود.

گلچین فر اضافه کرد: در این سامانه شهروندان می توانند با تشکیل یک پروفایل و شناسه هویتی در سیستم، کارت شهروندی با خصوصیات اصفهان کارت دریافت کنند و علاوه بر بهره مند شدن از خدمات شهروندی همچون حمل و نقل عمومی و استفاده از خدمات تفریحی گردشگری مربوط به شهرداری اصفهان، اطلاعات هویتی خود را نیز روی این کارت داشته باشند.

وی ادامه داد: سامانه توان هفت، نیز یکی دیگر از سیستم‌های خدمات رسانی شهروندی شهرداری اصفهان بود که در نمایشگاه اتوکام معرفی شد و هدف اصلی ارائه خدمات آموزشی برای بهبود محیط کسب و کار و افزایش میزان کارآفرینی شهری است.

رئیس اداره ارتباط با صنایع و شرکت های دانش بنیان سازمان خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان گفت: سامانه سرای هشت معاونت شهرسازی، سامانه نقشه های GIS سازمان فاوا، اپلیکیشن سامانه ۱۳۷ روابط عمومی، سامانه مصوبات شورای اسلامی شهر، استارتاپ باریار ۷۲۴ سازمان حمل و نقل بار، سامانه مدیریت دانش، اپلیکیشن آرامستان و اپلیکیشن ترافیک آنلاین معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان نیز از دیگر سامانه هایی بود که توسط سیستم مدیریت شهری در بیست و پنجمین نمایشگاه اتوکام معرفی شد.

گلچین فر افزود: مجموعه سامانه‌هایی که هم اکنون در شهرداری اصفهان به ارائه خدمات به شهروندان می پردازد، بیش از ۱۱ سامانه است؛ اما سامانه هایی که به صورت مستقیم با شهروندان ارتباط دارد، همین ۱۱ سامانه ای است که در نمایشگاه اتوکام معرفی شد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری و دومین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ‌ها در اصفهان از روز هشتم آبان‌ماه آغاز شد و تا روز دوازدهم ادامه داشت.

کد خبر 395879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.