تمرکز صندوق نوآوری و شکوفایی بر حمایت از صندوق های پژوهشی نوپا

عضو هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق از صندوق‌های پژوهش و فناوری تازه تاسیس و نوپا حمایت بیشتری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی صندوق نوآوری و شکوفایی در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

"محمدصادق خیاطیان یزدی، عضو هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در گردهمایی مدیران صندوق‌های پژوهش و فناوری، گفت: این صندوق از صندوق‌های پژوهش و فناوری تازه تاسیس و نوپا حمایت بیشتری می‌کند.

وی با بیان اینکه هدف دبیرخانه این صندوق‌ها، تداوم جلسات گروهی با موضوعات شفاف و قابل استفاده برای همه است، اظهار کرد: تبادل تجربیات در این جلسات بسیار مهم است و از همکاران می‌خواهیم تجربیات خود در زمینه‌های مختلف را با مشارکت در جلساتی که برگزار می‌کنیم به یکدیگر انتقال دهند.

عضو هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به تلاش دبیرخانه صندوق‌های پژوهش و فناوری توانمندسازی و ارتقاء حرفه‌ای این صندوق‌ها است، افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی از صندوق‌های پژوهش و فناوری تازه تاسیس و نوپا حمایت بیشتری می‌کند.

وی تاکید کرد: شانیت کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری با صندوق نوآوری و شکوفایی کاملا از یکدیگر متفاوت است، ادامه داد: ممکن است براساس تشخیص دولت این کارگروه در بازه‌های زمانی مختلف در نهادهای مختلف تشکیل شود اما تا زمانی که در صندوق نوآوری و شکوفایی مستقر است، به وظایف خود به خوبی ادامه خواهد داد.

خیاطیان خاطرنشان کرد: تلاش ما در دبیرخانه صندوق‌های پژوهش و فناوری، توانمندسازی و ارتقای شأن حرفه‌ای این صندوق‌ها است.

عضو هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در پایان با تاکید بر اینکه می‌خواهیم صندوق‌های پژوهش و فناوری شفاف و روشنی داشته باشیم که در چارچوب اساسنامه کار کنند، تصریح کرد: برای این منظور نیازمند همکاری و همراهی دبیرخانه و صندوق‌های پژوهش و فناوری با هم هستیم."

کد خبر 395707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.