خرید مواد کارگاهی خارجی در توان دانشگاه نیست

رئیس دانشگاه هنر اصفهان گفت: خرید مواد کارگاهی خارجی در توان دانشگاه نیست، قیمت ها بسیار بالا رفته و علاوه بر آن ممنوعیت خرید اقلام خارجی داریم و باید از محصول داخلی استفاده کنیم. 

به گزارش ایمنا، جمعی از دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان در اعتراض به وضعیت نامطلوب کارگاه‌ها و امکانات سرای دانشجویی جدید این دانشگاه ظهر روز گذشته  _۱۲ آبان‌ماه_ در ساختمان مارتاپیترز تجمع و دست به اعتراض زدند. این دانشجویان به وضعیت تجهیزات و امکانات سرای جدید دانشگاه اعتراض داشتند.

رضا نصراصفهانی، رییس دانشگاه هنر اصفهان  در خصوص این تجمع به خبرنگار ایمنا گفت: این تجمع برای مشکلات پیش آمده در کارگاه ها بود، سال گذشته دستورعملی از سمت وزارتخانه ارسال شد مبنی بر اینکه کارگاه های دانشگاه باید ایمن شود.

بیشتر بخوانید:

اعتراض دانشجویان دانشگاه هنر به وضعیت مجتمع صبا

رئیس دانشگاه هنر اصفهان ادامه داد: کارگاه های دانشگاه هنر نیز در یک ساختمان تاریخی قرار داشت و مکان خطرآفرینی بود. رئیس دانشگاه تصمیم گرفت که کارگاه ها برگزار نشود تا مکان مناسبی برای آن ها درنظر گرفته شود.

وی افزود: بر اساس قراردادی که بین رئیس سابق دانشگاه هنر و مجتمع صنعت آب و برق منعقد شد، دانشگاه کارگاه هایی را اجاره می کند و قرار بود که ابتدای مهر کارگاه ها مناسب سازی و تحویل داده شود.

نصر تصریح کرد: با توجه به اینکه رئیس دانشگاه عوض شد و در مقابل تغییرات سازمانی نیز در مجتمع آب و برق اتفاق افتاد و مشکلاتی ایجاد شد که تعاملات ما را کم کرد و به دلیل اینکه در آن مکان مستاجر هستیم تسهیلات لازمه را به ما ندادند.

رئیس دانشگاه هنر با اشاره به مواردی که دانشجویان روز گذشته بیان کرده بودند، گفت: مسائلی که دانشجویان بیان کرد برخی بحق بود که من دستور پیگیری و رفع آن را داده ام و تعدادی از آن نیز از عهده دانشگاه خارج است به عنوان نمونه خرید مواد کارگاهی خارجی در توان دانشگاه نیست، قیمت ها بسیار بالا رفته و علاوه بر آن ممنوعیت خرید اقلام خارجی داریم و باید از محصول داخلی استفاده کنیم. دستور پیگیری برای رفع مشکلات را داده ام و امیدوارم آن ها هر چه سریع تر رفع شود.

کد خبر 395633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.