۳۰۰ هکتار سکونتگاه غیررسمی در قم/توموگرافی درختان شهرکرد

در این بسته خبری از شرایط استفاده اسنپ و تپسی از تاکسی‌های شهرداری تهران تا آموزش مدیریت پسماند در ۱۴۰ مدرسه سنندج و اجرای طرح ارزیابی عملکرد خدمات شهری شهرداری تبریز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

کاهش حوادث گازگرفتگی یزد

محمدرضا رحیمی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: آمارهای سال‌های اخیر آتش‌نشانی یزد بیانگر کاهش حوادث گازگرفتگی در این استان است.

عملکرد خدمات شهری شهرداری تبریز زیر ذره‌بین نقد

با دستور محمدرضا قربانیان تبریزی، شهردار تبریز، کارشناسان معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز با حضور در مناطق دهگانه شهرداری تبریز نبست به ارزیابی عملکرد حوزه‌های مختلف خدمات شهری اقدام خواهند کرد.

 نصب ۴۳۰ مبلمان بتنی در فضای سبز قزوین

محمد صادق مظفری، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: در شش ماه نخست امسال، تعداد ۳۵۰ عدد نیمکت و ۸۰ عدد سطل زباله بتنی در تعدادی از اماکن فضای سبز شهر جایگذاری شده است.

۳۰۰ هکتار سکونتگاه‌های غیررسمی در قم

غلامرضا جانقربان، معاون شهرسازی و معماری شهردار قم از وجود ۳۰۰ هکتار سکونتگاه‌های غیررسمی بی‌کیفیت در قم خبر داد.

ایجاد ۸۷ ایستگاه تخلیه بار در مشهد

حسین مختاری، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد گفت: ۸۷ ایستگاه تخلیه بار در نقاط مختلف شهر مشهد با بیشترین پراکندگی در مناطق دو، شش و هشت احداث شده است.

رونمایی از سیستم CBRNE در کرمانشاه

غلامرضا رضایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از رونمایی سیستم CBRNE مخاطرات شیمیایی غرب کشور با حضور مسئولان در این سازمان خبر داد.

توموگرافی درختان شهرکرد

غلامرضا کاظمی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از توموگرافی یک‌هزار اصله درخت در این شهر خبر داد.

ساماندهی رودخانه‌ها با همکاری شهرداری‌های ماسال و شاندرمن

جعفر صفری، سرپرست فرمانداری ماسال گفت: ساماندهی رودخانه‌های محدوده شهری با همکاری شهرداری‌ها اجرایی می‌شود.

آموزش مدیریت پسماند در ۱۴۰ مدرسه سنندج

سیروان غفوری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: کلاس های آموزشی مدیریت پسماند، تفکیک از مبداء و حمایت از حیوانات در سطح مدارس سنندج به منظور آشنایی با نحوه تفکیک پسماندهای تر و خشک از مبداء و نحوه رفتار مناسب با حیوانات به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

شرایط استفاده اسنپ و تپسی از تاکسی‌های شهرداری تهران

علیرضا قنادان، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد که در چه شرایطی شرکت‌های اسنپ و تپسی می‌توانند از تاکسی‌های شهرداری تهران استفاده کنند.

کد خبر 395625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.