کمک ۲۴۰ میلیارد تومانی مردم به هلال احمر در پی سیل‌های امسال

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: کمک نقدی۲۴۰ میلیارد تومانی مردم به هلال احمر برای امدادرسانی به سیل زدگان در ابتدای سال جاری، نمونه ای از اعتماد جامعه به جمعیت هلال احمر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی جمعیت هلال احمر ایران در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

"نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر: ۲۷ ماموریت فرهنگی برای جمعیت هلال احمر احصا و تدوین کرده ایم

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی در جمع اعضای شورای مدیران و رابطین فرهنگی هلال احمر فارس گفت:

هرچند در نگاه اول، زمینه کار فرهنگی در بزرگترین سازمان امدادی کشور موضوعی عحیب به نظر می‌رسید، اما با مطالعه دقیق و کارشناسی وظایف و کارکردهای جمعیت در حوزه های مختلف اعم از بدنه کارمندی، داوطلبی، خدمات عام المنفعه و بشر دوستانه داخلی و بین المللی و امور آموزشی و ...، ۲۷ماموریت فرهنگی توسط حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر احصا و تدوین شده است.

او تاسیس و راه اندازی شوراهای فرهنگی در حوزه‌های ستادی، استان‌ها و برنامه‌ریزی برای فعال بودن این شوراها، آموزش‌های ضمن خدمت، تشکیل دارالقران و هیئت مذهبی در کنار فعالیت‌های انتشاراتی مانند ماه نامه "مهر و ماه" و ماه‌نامه مناسبتی "زاد" را نمونه‌هایی از اقدامات فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر برشمرد.

کمک نقدی۲۴۰ میلیارد تومانی مردم به هلال احمر برای امدادرسانی به سیل زدگان در ابتدای سال جاری، نمونه ای از این اعتماد جامعه به جمعیت است که باید با سیاست گذاری و برنامه ریزی کارشناسی این سرمایه اجتماعی را ارتقا بخشید."

کد خبر 395235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.