رژیم صهیونیستی با تنش‌های شدیدی مواجه خواهد شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه شکست نتانیاهو در تشکیل کابینه نتیجه رفتارهای تجاوزگرایانه و افراطگرایانه‌اش است، گفت که روزها و ماه‌های آینده وضعیت داخلی رژیم اشغالگر قدس بدتر شده و تنش‌ها و درگیری‌های احزاب مخالف شدیدتر می‌شود.

به گزارش ایمنا، سید حسین نقوی حسینی با اشاره به شکست بنیامین نتانیاهو در تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی گفت: صهیونیست‌ها امیدوار بودند که بعد از روی کار آمدن ترامپ در آمریکا از شرایط بهتری در منطقه برخوردار شده و بتوانند دخالت‌ها، تجاوزها و سرکوب‌های بیشتری داشته باشند. در اوایل کار حرکات ایذائی انجام دادند اما به مرور زمان با ناکامی زیادی مواجه شده و هر کدام از تجاوزگری‌هایشان با واکنش‌های شدیدتری روبرو شد.

وی افزود: آنها نتوانستند به اهداف مد نظرشان در سوریه و عراق رسیده و عربستان هم در یمن ناکام ماند. انزوای سیاسی جمهوری اسلامی هم به شکست انجامید و جمهوری اسلامی توانست در منطقه نقش‌آفرینی کند. همه این عوامل باعث شکست سیاست‌های دولت نتانیاهو شد. شرایط به گونه‌ای پیش رفت که نتانیاهو با آن ادعاهایش نتوانست دولت ائتلافی تشکیل دهد. قطعا روز و ماه‌های آینده وضعیت داخلی رژیم صهیونیستی بدتر و تنش‌ها و درگیری‌ها بین احزاب مختلف بیشتر می‌شود.

نقوی حسینی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که تنش‌ها در رژیم صهیونیستی شدیدتر شده و به خیابان‌ها کشیده شود، یعنی همان اتفاقی که می‌خواستند در کشورهای دیگر انجام دهند و باعث شورش‌ها و ناامنی‌ها شود در سرزمین‌های اشغالی رخ خواهد داد. این‌ها نتیجه رفتارها و تجاوزها و اقدامات افراطگرایانه و جنگ و خشونت است.

منبع: ایسنا

کد خبر 395226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.