مرمت بازار زنجان با مساعدت شهرداری

معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان گفت: عملیات کف‌سازی بازار سرپوشیده زنجان با ۲۰ هزار مترمربع و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده بعد از سپری شدن ایام اربعین آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، داود نوری اظهار کرد: بر اساس توافقی که با هیئت امنای بازار سرپوشیده زنجان انجام شده است، ابتدا کف‌سازی راسته قیصریه و کوچه باشگاه با دو هزار و ۴۰۰ مترمربع انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه راسته قیصریه اصلی‌ترین مسیر در بازار سرپوشیده است، کف‌سازی در فاز نخست از این مسیر آغاز می‌شود.

معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان با بیان اینکه راسته حجت‌الاسلام فاز دوم این پروژه است، گفت: پیمانکار این پروژه انتخاب شده است و در حال حاضر همه مصالح مورد نیاز برای انجام این پروژه خریداری و انبار شده است.

نوری یادآور شد: کف‌سازی راسته قیصریه و کوچه باشگاه هر کدام یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع است.

وی به انجام اقدامات در خصوص جمع‌آوری آب‌های سطحی در کوی صدرجهان اشاره کرد و افزود: دو قنات در شهر زنجان در نواحی پایین دست از جمله خیابان خیام مشکل ساز بود که با هزینه داخلی به مبلغ شش میلیارد ریال احیا شد.

معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان گفت: با احیای این قنات‌ها آب‌های سطحی رختشوی‌خانه نیز جمع‌آوری می‌شود.

نوری به با اشاره به وجود این مشکل در کوی صدرا در شهر زنجان، افزود: بر اساس طرح مطالعاتی دانشگاه زنجان بالا آمدن آب‌های سطحی در کوی صدرا مربوط به جابجایی گسل‌ها است.

وی تصریح کرد: این موضوع به عنوان پروژه پژوهشی توسط دانشگاه زنجان انجام می‌شود.

کد خبر 395087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.