دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در کاشان

جانشین رئیس پلیس شهرستان کاشان گفت: قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر با ۲۳ کیلو مواد افیونی را به مقصد برساند با هوشیاری وتلاش ماموران اداره پلیس مبارزه مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان دستگیر شد.

سرهنگ علی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی و اجرای طرح کنترل خودرو های عبوری موفق به کشف این مواد شدند، اظهار کرد: ماموران پس از متوقف کردن یک دستگاه وانت که عازم استان تهران بود، موفق شدند طی بازرسی و بازدید از خودرو مذکور بیش از ۲۳ کیلوگرم تریاک را که بسیار ماهرانه در داخل کپسول گاز جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

وی با اعلام اینکه متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شد، افزود: مبارزه با سوادگران مرگ از جمله ماموریت‌های مهم پلیس است و کشفیات مواد مخدر در نیمه نخست سال جاری نسبت سال گذشته ۱۴۳ درصد افزایش داشته است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اجرای طرح  ظفر که در قالب شناسایی، برخورد و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در کاشان است، عنوان کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی شهرستان کاشان و بررسی و پایش نامحسوس مراکز و منازلی که به پایگاه توزیع و فروش مواد تبدیل شده بود ۱۳۸ فروشنده مواد مخدر،۱۶ نفر قاچاقچی دستگیر و۸۴۳ کیلو گرم مواد کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری ۶۲۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر در کاشان کشف شده است، تصریح کرد: ۲۰ قاچاقچی بزرگ مواد مخدر در این مدت زمان دستگیر وتحویل مراجع قضایی شده اند.

کد خبر 394895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.