رکود در تبریز باعث تعطیلی کمیسیون سرمایه گذاری می‌شود

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز گفت: در صورت ادامه روند رکود دو سال اخیر در حوزه سرمایه گذاری، مجبور به تعطیلی کمیسیون سرمایه گذاری در شورای اسلامی شهر تبریز هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز غلامحسین مسعودی ریحان اظهار کرد: وضعیت سرمایه گذاری در شهر تبریز طی دو سال اخیر با رکود همراه بوده و بیش از 80 درصد پروژه‌های سرمایه گذاری که طی سال‌های گذشته شروع به احداث شده نیز به دلیل وجود مشکلات متعدد ناموفق باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه باید با آسیب شناسی محدودیت‌های موجود را از میان برداشت، افزود: در صورت ادامه این روند رکود، مجبور به تعطیلی کمیسیون سرمایه گذاری در شورای اسلامی شهر تبریز هستیم. 

مسعودی ریحان با بیان اینکه باید برنامه ریزی کرده و برای جذب سرمایه گذار برنامه داشته باشیم تصریح کرد: لازم است بسترهای لازم برای این موضوع بسته به شرایط موجود در هر منطقه از شهر تبریز فراهم شود.

وی اضافه کرد: افزایش فعالیت سایت و آموزش مدیران به جهت سرمایه گذاری و تامین مالی فناوری‌های نو از اقداماتی است که باید در راستای بهبود شرایط فعلی انجام شود.

کد خبر 394279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.