حذف بروکراسی‌های زائد، راهکاری برای افزایش سرمایه‌گذاری شهری

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز گفت: همراهی با سرمایه‌گذار، چابک‌سازی اداری و حذف بروکراسی‌های زائد مرسوم یکی دیگر از راهکارهای اساسی موفقیت در امر سرمایه‌گذاری شهری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تبریز، بهرام روشنی در جلسه هم‌اندیشی و استفاده از تجربیات بین مدیران شهری شهرهای قزوین و تبریز، با اشاره به توفیقات شهرداری تبریز در جذب سرمایه‌گذار، اظهار کرد: سیاست‌های تشویقی قابل توجه برای سرمایه‌گذاران توسعه شهری را شکوفا می‌کند و به همین خاطر استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی باید در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه همراهی با سرمایه‌گذار، چابک‌سازی اداری و حذف بروکراسی‌های زائد مرسوم یکی دیگر از راهکارهای اساسی موفقیت در امر سرمایه‌گذاری شهری است، افزود: باید با محوریت و نظارت شهرداری و نیز با به‌کار بردن شیوه‌های جدید، بستر استفاده از پتانسیل‌های بخش خصوصی را فراهم کرد.

به گزارش ایمنا، دو عضو شورای اسلامی شهر و تعدادی از مدیران ارشد شهرداری قزوین میهمان سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز و رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی این کلانشهر تبریز شدند و جلسه مشترکی با هدف هم‌اندیشی در خصوص استفاده از تجربیات تبریز در نحوه انجام و اجرای پروژه‌های مشارکتی تشکیل شد.

کد خبر 569247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.