پیگیری تشکیل وزارت بازرگانی تخصصی می‌تواند در رشد اقتصادی تاثیرگذار باشد+صوت خبر

مشاور و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر با پیگیری وزارت بازرگانی به صورت تخصصی تشکیل شود در رشد و توسعه اقتصادی کشور تاثیرگذار خواهد بود.

صادق نجفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تشکیل وزارت بازرگانی، اظهار کرد: بی شک شورای نگهبان با بررسی دقیق و واضح این مصوبه که از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده، تصمیم درستی خواهد گرفت و نهادهای ذی ربط نیز موظف هستند در این زمینه تابع قانونگذار کشور باشند.

وی افزود: نمی توان درباره این تصمیم نمایندگان یک طرفه قضاوت و بررسی کرد، اما بی شک اگر ساختار وزارت جدید به صورت تخصصی تشکیل شود در رشد و توسعه اقتصادی کشور تاثیر گذار خواهد بود.

مشاور و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: اتخاذ تصمیمات فوری در حوزه های مختلف مربوط به بازرگانی همچون صادرات و واردات از سوی یک وزارتخانه مجزا می تواند برای رشد اقتصادی کشور مفید باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصوبه تشکیل وزارت بازرگانی که تقریبا سه هفته پیش از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان تقدیم شده بود، پس از بررسی های این نهاد به مجلس بازگردانده شد و اکنون نمایندگان کمیسیون های تخصصی درصدد هستند تا با رفع ایرادات احتمالی این مصوبه تشکیل وزارت بازرگانی، آن را برای بار دوم به شورای نگهبان بفرستند.

لینک دانلود

بیشتر بخوانید:

کد خبر 392991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سمانه IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    0 0
    ممنون بابت صوت