اجرای چهار پروژه عمرانی توسط شهرداری در خیابان امام خمینی

شهردار گلپایگان گفت: همزمان با اجرای پروژه انرژی در خیابان امام خمینی عملیات چهار پروژه توسط شهرداری گلپایگان اجرا شد.

به گزارش ایمنا از گلپایگان، پیمان شکرزاده امروز(پنجشنبه) در حاشیه بازدید نماینده شهرستان در مجلس، فرماندار و مسؤولان و اعضای شورای شهر گلپایگان  از پروژه انرژی و سنگ فرش خیابان امام خمینی با بیان اینکه همزمان با عملیات تبدیل شبکه‌های هوایی برق به کابل زمینی در خیابان امام خمینی چهار پروژه ظرف مدت دو هفته اجرا شد، اظهار کرد: پروژه کانال کشی جهت دفع آب‌های سطحی به طول ۵۰۰ متر انجام شد.

وی افزود: دو هزار و دویست متر شبکه لوله گذاری آب با هدف کاهش حجم مدت زمان آبیاری درختان و فضای سبز  و پروژه نصب پایش تصویری در این خیابان اجرا شد.

شهردار گلپایگان گفت: نصب شیرهای هیدرانت در پنج نقطه خیابان امام خمینی با هدف کمک به افزایش ایمنی کسبه بازار تاریخی و تسریع در عملیات اطفای حریق از دیگر پروژه‌های اجرا شده در این خیابان است، عملیات ترمیم و پرکردن ترانشه‌ کانال انرژی همراه با متراکم کردن خاک در این خیابان نیز به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه خیابان امام خمینی با مصالحی از نوع بلوک به ضخامت هشت سانتی‌متر مقاوم در برابرسرما و با استهلاک بالا برای تردد خودرو چیده می‌شود، گفت: در اجرای این پروژه‌ها یک و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

شکرزاده تصریح کرد: طرح پیاده رو شدن خیابان امام خمینی به گونه‌ای دیده شده که خللی در تردد ماشین‌ها و حمل و نقل و بارگیری مغازه‌ها به وجود نیاد.

وی افزود: پروژه کابل هوایی برق به زیرزمینی در این خیابان با اعتبار هشت میلیون تومان توسط اداره برق اجرا شد و به دنبال این طرح از این پس شاهد شاخه بری درختان این خیابان نخواهیم بود.

کد خبر 392822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.