از استراتژی لبخند تا روز مباد

به نظر می‌رسد بعد از برد استقلال در جام حذفی حالا حال استراماچونی استقلال خوب است و این تیم مسیر موفقیت را پیش گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چهارمین سالگرد فوت کاپیتان فقید پرسپولیس، شکست تیم ملی والیبال در جام جهانی، اظهارات جنجالی حسینی در جواب خطیر و حال خوب استرا و استقلال مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز _ ۱۰ مهرماه_ بود.

"خداحافظی استقلال با کابوس حذف از آسیا" یکی از عناوین"خبرورزشی"است که یک خبر خوب و امیدوار کننده برای هواداران آبی‌های پایتخت است، تیمی که تا همین چند روز پیش خطر حذف از آسیا را در بیخ گوش خود می‌دید.

بعد از برد استقلال مقابل گل ریحان البرز به نظر می‌رسد حالا استراماچونی مسیر متفاوتی را پیش روی استقلال می‌بیند و این موضوع حال او را بهتر کرده است،"هدف" نیز با عنوان"اینک استراتژی لبخند" از لبخندهای مرد ایتالیایی در تمرینات نوشت.


"شوت" با عنوان "خطیر،خاله زنک است" از اظهارات جنجالی حسینی، گلر استقلال نوشت، سخنانی که گویا قرار نیست فعلا به پایان برسد و تنها نتیجه آن می‌تواند برهم خوردن تمرکز سید حسین حسینی باشد.


"باخت ساده به بدل روسیه" یکی از عناوین "ایران ورزشی" است که به شکست تیم ملی والیبال مقابل روس‌ها اشاره دارد، البته این تیم ملی والیبال شانس زیادی برای شگفت سازی دارد و باید دید آخر راه ایران، کولاکوویچ و جام جهانی چه مقامی خواهد بود.


"ابرار ورزشی" باعنوان"نوراللهی قراردادش را دو سال دیگر با پرسپولیس تمدید کرد" خبر از توافق هافبک دفاعی با مدیریت این باشگاه داد، البته در بخشی از این قرارداد که تا  ۱۴۰۰خواهد بود احمد می‌تواند با پیشنهادی ۳۰۰هزار دلاری پرسپولیس را ترک کند.


گویی هواداران پرسپولیس قرار است تا همیشه روح کاپیتان فقید خود، هادی نوروزی را زنده نگه دارند و حالا بعد از گذشت چهار سال از آن شب تلخ مهرماه ۱۳۹۴، "پیروزی" با عنوان "هر روز بی تو روز مبادا است" از چهارمین سالگرد هادی نوروزی نوشت.


"می‌خواهند محرومیت شجاع را ماست مالی کنند" عنوان"استقلال جوان" در اعتراض به احتمال بخشش شجاع خلیل زاده بعد از حواشی دربی بود.

کد خبر 391735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.