آسفالت ۸۲ هزار مترمربع از معابر کاشان

مدیر منطقه پنج شهرداری کاشان از اجرای عملیات روکش آسفالت ۸۲ هزار مترمربع از معابر این منطقه در شش ماه نخست سال‌جاری خبر داد و گفت: هشت هزار و ۸۰۰ تن آسفالت با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال برای این‌منظور خریداری شده است.

ابوذر میرزا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌ها به منظور بهبود کیفیت معابر و زیبا شدن منظر شهری اجرا می‌شود، اظهار کرد:  از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه سی و هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع بلوک‌فرش معابر این منطقه با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی با اشاره به صدور ۷۲۰ فقره مفاصا حساب در این منطقه شهری خاطرنشان کرد: همراهی شهروندان در اجرای هرچه بهتر برنامه‌های پیش‌رو تاثیر بسزایی داشته و سبب ارتقا و توسعه شهر در آینده خواهد شد.

مدیر منطقه پنج کاشان ادامه داد: در نیمه نخست امسال ۴۲ هزار مترمربع پروانه ساختمانی شامل ۱۷۰ مورد پروانه ساختمانی، ۲۸ مورد اصلاحیه، ۲۱ مورد تمدید پروانه، ۶۳ مورد تفکیک اراضی، ۳۸ مورد گواهی و سه مجوز صادر شده است.

میرزابیگی گفت: زیرسازی ۲۹ مترمربع از معابر شهری واقع در منطقه پنج با اختصاص شش میلیارد ریال انجام شده است.

وی از اجرای عملیات روکش آسفالت ۸۲ هزار مترمربع از معابر این منطقه در شش ماه نخست سال‌جاری خبر داد و افزود: هشت هزار و ۸۰۰ تن آسفالت با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال برای این‌منظور خریداری شده است.

مدیر منطقه پنج شهری کاشان از ثبت ۴۷۷ پیام مردمی در سامانه ۱۳۷ این شهرداری در این مدت خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد ۲۴۴ پیام پیگیری شده و مابقی فاقد ارزش و در حد اطلاع‌رسانی و تذکر به شهروندان بوده است.

میرزابیگی گفت: در شش ماه نخست سال جاری بیش از ۶۰ هزار و ۱۴۶ مترمربع آزادسازی با هدف اصلاح گره‌های ترافیکی و نقاط حادثه‌ساز شهری با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال انجام شده است.

کد خبر 391316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.