نقش بانوان در دفاع مقدس غیر قابل انکار است

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و گردشگری شورای رشت گفت: نقش بانوان ایرانی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی در دفاع از آرمان‌های انقلاب و حمایت از رزمندگان ایران اسلامی غیر قابل انکار است.

به گزارش گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت فاطمه شیرزاد در همایش بزرگ آیه‌های نور همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهار کرد: مردان غیور ایران اسلامی با تبعیت از فرمان رهبر کبیر انقلاب و با حمایت و دلگرمی که از سوی خانواده هایشان مشاهده می کردند با تمام قوا در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند.

وی با تاکید بر اینکه زنان ایرانی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در نبود مردان ، وظیفه مادری و پدری را همزمان ایفا می‌کردند، افزود: اگر از این بابت آرامش خاطر برای رزمندگان ایرانی فراهم نمی‌شد یقینا دغدغه‌های این چنینی می توانست موجب بروز مشکلاتی برای آنان شود.

شیرزاد با گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدای ایران اسلامی بالاخص شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی افزود: نقش زنان در شرایط امروز حاکم بر کشور نیز بسیار حائز اهمیت بوده و یقینا در تربیت اسلامی ایرانی آینده سازان این مرز و بوم نقش مادر خانواده بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 391097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.