کمک به آماده‌سازی بیش از پنج مدرسه در منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از کمک به آماده‌سازی بیش از پنج مدرسه در محله‌های کمتر برخوردار این منطقه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و با همکاری مدیر ناحیه پنج آموزش و پرورش اصفهان خبر داد.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در پی بازدید از مدارس محله‌های کمتر برخوردار سطح منطقه ۱۲ با همراهی مدیر ناحیه پنج آموزش و پرورش اصفهان به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان و بهسازی، زیباسازی و ایمن‌سازی فضای آموزشی دانش‌آموزان، شهرداری منطقه ۱۲ اصفهان برای آماده‌سازی بیش از پنج مدرسه در محله های کمتر برخوردار سطح منطقه اعلام امادگی کرد.

وی تصریح کرد: لکه گیری آسفالت، رنگ‌آمیزی و ایمن‌سازی فضای ورزشی مدارس، نظافت و معابر خیابان‌های اطراف مدارس از دیگر اقداماتی است که در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی یکی از خاطره‌ انگیزترین روزهای دانش آموزان است، افزود: شهرداری به‌ عنوان یک مجموعه خدمات‌رسان تلاش می‌کند بستر مناسب برای حضور دانش‌آموزان در محیطی شاد، زیبا و ایمن را فراهم آورد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تعامل ایجاد شده بین شهرداری منطقه ۱۲ و مدیر ناحیه پنج آموزش و پرورش اصفهان، مقرر شده در سال تحصیلی جدید، شهرداری در برگزاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی تعامل خوبی با این ناحیه داشته باشد.

کد خبر 389755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.