دستگاه‌های نظارتی دنبال مچ‌گیری از مدیران مبتکر نباشند

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی مدیران شهرستان را فرماندهان محلی جنگ تمام عیار اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دانست و گفت: دستگاه‌های نظارتی باید با دقت وظایف خود را عمل کنند و در برابر تخلف‌های احتمالی کوتاه نیایند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف‌آباد ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس در جمع مدیران شهرستان با بیان این مطلب گفت: اگر فقط بخواهیم قانون را جلوی چشممان گذاشته و به روح آن که حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور است توجه نکنیم، کاری پیش نخواهد رفت. نباید دستگاه‌هایی که در این شرایط سخت و پیچیده با ابتکارهای خاص خود کار می‌کنند را با اهرم‌های نظارتی ترساند.

ابوترابی مدیران شهرستان را فرماندهان محلی جنگ تمام عیار اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دانست و اضافه کرد: البته دستگاه‌های نظارتی باید با دقت به وظایف خود عمل کنند و در برابر تخلف‌های احتمالی کوتاه نیایند ولی جایی که مجموعه یا مدیری در بستر قانون مشکلی را با روشی متفاوت حل کرده، نباید سختگیری غیرمنطقی داشته باشند. باید با مردم مدارا کرد و از ظرفیت‌های موجود بهترین استفاده را برد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از طرح توسعه ۱۰ هزار متر مربعی بیمارستان شهید محمد منتظری با مشارکت چهل درصدی خیرین و شصت درصدی دولت به عنوان نمونه‌ای از اقدامات مبتکرانه یاد کرد و افزود: علی‌رغم تمامی فشارهای خارجی و خیانت برخی نفوذی‌های داخلی، کشور مسیر پیشرفت خود را طی می‌کند و همانگونه که به برکت جنگ تحمیلی به جایگاه بازدارندگی نظامی رسیدیم، به امید خدا این شرایط سخت نیز ابرقدرتی اقتصادی را به ارمغان خواهد آورد.

این نماینده مجلس با اشاره به تبدیل شدن ایران به ابرقدرت سیاسی منطقه پس از شکست داعش، از قول وزیر خارجه عمان در تقسیم تاریخ سیاسی معاصر ایران به قبل و بعد از هدف قرار گرفتن پهپاد فوق پیشرفته آمریکا خاطر نشان کرد: اگر معتقدیم که مقاومت تنها راه چاره برای برون رفت از تنگناهای موجود است، برای حرف‌مان دلیل داریم. نمونه‌اش همراهی خریداران عمده نفت ایران بعد از قضیه پهپاد است به طوری که بر خلاف بهار امسال که دچار تنگناهای جدی در این موضوع شده بودیم، الآن در شرایط رو به بهبودی از نظر درآمدهای نفتی قرار داریم.

کد خبر 389749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.