نیازمند: آرزویم بزرگ تر از استقلال و پرسپولیس است/در لیست ویلموتس نبودم سوپرایز شدم!

نام پیام نیازمند در سال ۱۳۹۶ برای نخستین بار با نیمکت‌نشین کردن رحمان احمدی در لیگ برتر مقابل پرسپولیس مطرح و پس از آن، او دروازه‌بان اول تیم پیکان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نیازمند نخستین‌بار به آخرین اردوی تیم‌ملی ایران در قطر پیش از جام ملت‌های آسیای امارات ۲۰۱۹ دعوت شد و توانست با قرار گرفتن در لیست پایانی کارلوس کیروش به عنوان یکی از سه دروازه‌بان ایران در این رقابت‌ها راهی امارات شود، اما پیام نیازمند با آمدن مربی جدید با وجود خیلی از شایستگی هایی که داشت در لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی قرار نگرفت. 

او که سابقه عضویت در تیم‌های ملی جوانان و امید را دارد در هجدهمین دوره لیگ برتر از طرف سایت متریکا به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ انتخاب شد و سال گذشته به سپاهان پیوست و با درخشش در این تیم بیشتر از گذشته مطرح شد.

پیام نیازمند با وجود قراردادی که با سپاهان داشت به مدت دو فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد، اما در آن قرارداد ذکر شده که اگر تیم خوب اروپایی این دروازه بان را بخواهد در ازای مبلغی می تواند جدا شود. او در گفتگویی که در خبرگزاری ایمنا انجام داد معتقد است که "افرادی که با موفقیت سپاهان مشکل دارند، می توانند جلوی آن را بگیرند و کسانی که به امیر قلعه نویی توهین می کنند جواب آنها را در زمین می دهیم" در ادامه مصاحبه خبرنگار ورزشی ایمنا با این دروازبان جوان را می‌خوانید:

فوتبال را از کجا شروع کردی؟

از بچگی در کوچه و خیابان فوتبال بازی می‌کردم. بزرگ‌تر که شدم به مدرسه فوتبال رفتم در آن زمان فوروارد بودم و برای تیم فوتسال دانش‌آموزی کشور هم‌بازی می‌کردم. از سیزده‌ سالگی در لیگ کرج دروازه‌بانی را شروع کردم زیرا پتانسیل بیشتری در این پست داشتم. ۱۴ سالگی وارد تیم نوجوانان پیکان شدم و  در تمام رده‌های سنی این تیم حضور پیدا کردم تا سن ۲۳ سالگی که سال گذشته با نظر امیر قلعه‌نویی به سپاهان آمدم.

زمانی که سپاهان به تو پیشنهاد داد از تیم‌های پایتخت (استقلال و پرسپولیس) هم پیشنهاد داشتی؟

از بیشتر تیم‌های لیگ برتر پیشنهاد داشتم به‌جز استقلال و پرسپولیس، زیرا هر دو تیم از دروازه‌بان‌هایی بهره می بردند که قرارداد داشتند.

اگر یکی از این دوتیم پایتخت پیشنهاد می‌داد قبول می‌کردی؟

الآن نمی‌توانم در رابطه با این مسئله صحبت کنم، اما زمانی که از سپاهان با من تماس گرفتند سریع پیشنهادی که دادند را پذیرفتم و روز نخستی که به اصفهان آمدم قراردادم را امضا کردم.

قبل از اینکه به سپاهان بپیوندی در مصاحبه‌ای اعلام کردی آرزوی هر بازیکنی است که به استقلال  و پرسپولیس بپیوندد، آیا هنوز این آرزو راداری؟

خیر، هدف و آرزوی من بزرگ‌تر از استقلال و پرسپولیس شده، زمانی که این حرف را زدم در پیکان بودم و با خبرنگار داشتیم در مورد این دوتیم صحبت می‌کردیم، اما الآن می‌خواهم به اروپا بروم و به استقلال و پرسپولیس فکر نمی‌کنم.

هدف و آرزوی من بزرگ‌تر از استقلال و پرسپولیس شده، زمانی که این حرف را زدم در پیکان بودم و با خبرنگار داشتیم در مورد این دو تیم صحبت می‌کردیم، اما الآن می‌خواهم به اروپا بروم و به استقلال و پرسپولیس فکر نمی‌کنم.

سال گذشته بازی سپاهان و پرسپولیس با حواشی همراه بود، فکر می‌کنی مقصر این اتفاقات چه کسی بود؟

از زمانی که سن کمی داشتم بازی‌های پرسپولیس و سپاهان حساسیت‌های خاص خودش را داشت، اما سال گذشته که با پرسپولیس بازی داشتیم با حواشی بیرون از زمین روبرو بودیم که روی بازیکنان هم تأثیر گذاشت. زمانی که هواداران پرسپولیس را بالای سر هواداران سپاهان جا دادند، شاهد اذیت شدن هواداران سپاهان در آزادی بودیم که خیلی از  افراد آسیب دیدند، اما نمی‌دانم مقصر چه کسی است. در بازی نیمه‌نهایی جام حذفی باز هم اتفاقاتی که بیرون از زمین رخ داد بیشتر از اتفاقات داخل چمن بود.

باید بازی این دوتیم در آرامش برگزار شود، هواداران روی تیم خود تعصب‌ دارند که باعث به وجود آمدن این اتفاقات می‌شود. امیدوارم با تدابیری که در ورزشگاه‌ها اندیشیده‌اند، دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم، زیرا ارزش ندارد که به خاطر یک بازی کسی آسیب جانی ببیند.

تعصب هوادار خوب است یا خیر؟

با تعصبی که هوادار دارد، می‌فهمیم تیم برای آن‌ها ارزش دارد و باید کارمان را به‌خوبی انجام دهیم.  بین تیمی که هوادار دارد با تیمی که هوادار ندارد تفاوت بسیاری است. به نظرم تعصب هوادار تا حدودی خوب است که به جذابیت فوتبال اضافه می‌کند. امیدوارم امنیت برقرار شود تا بازیکنان و کسانی که بازی هارا می‌بینند بدون وجود ضرر مالی و جانی از آن لذت ببرند.

فکر می‌کنی بازی‌های پرسپولیس و سپاهان در این فصل به‌خوبی تمام می‌شود؟

امیدواریم این بازی‌ها به خیر بگذرد و فوتبال خوبی بازی کنیم که مردم از خانه و استادیوم لذت ببرند.

 سال گذشته فصل طلایی را طی کردی، خودت چطور می‌بینی؟

زمانی که به سپاهان آمدم دوست داشتم با این تیم هماهنگ شوم زیرا می‌دانستم به تیمی پرافتخار پیوستم که تماشاگران زیادی دارد، همین مسائل کار من را در تیم  سخت می‌کرد، اما با کمک‌ مربی و هواداران خیلی سریع با شرایط کنار آمدم و پیش رفتم که در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری هم داشتم. پس‌ از اینکه با تیم ملی به مسابقات جام ملت‌ها اعزام شدم، اعتماد به‌ نفسم بیشتر شد و در بازی‌های لیگ سعی کردم با صد درصد آمادگی درون دروازه قرار بگیرم.

زمانی که دروازه‌بان آماده باشد و توپ‌های زیادی به سمت دروازه او بیاید می‌تواند به‌ خوبی آن توپ ها را مهار کند که فصل گذشته در بازی با پدیده شاهد این موضوع بودیم، اما بعضی مواقع دروازه‌بان آماده است، اما توپی به سمت دروازه نمی‌آید، پس درخشش یک دروازه‌بان بستگی به شرایط بازی هم دارد.

روزانه چقدر تمرین داری؟

بعضی مواقع که چند روز یک‌بار بازی داریم وقتی برای تمرین نمی‌ماند. در حالت نرمال روزی ۳ الی ۴ ساعت بیشتر نمی‌شود تمرین کرد، از این حد هم فراتر ممکن است مشکل‌ساز شود زیرا بازی‌ها در لیگ فشرده خواهد شد.

فکر می‌کنی نخستین تجربه آسیایی که خواهی داشت مانند نخستین تجربه تو در سپاهان به‌خوبی پیش برود؟

خیر، فکر می‌کنم سخت‌تر باشد، زیرا تیم‌های عربی که در آسیا حضور دارند بیشتر از تیم‌های ایرانی هزینه می‌کنند. بازیکنان تیم‌های خوب اروپا را در اختیار می‌گیرند که مبلغ یک بازیکن آن‌ها با کل بودجه یک باشگاه در ایران برابری می‌کند. کار سختی را در آسیا پیش رو داریم و امیدوارم نقاط ضعفی که در تیم وجود دارد، برطرف شود تا عملکردمان برای این مسابقات خوب باشد.

لیگ سال جاری با تأخیر شروع شد، آیا این به نفع سپاهان بود؟

بین بازیکنان تیم کمترین استراحت را داشتم، زیرا هشت خرداد که جام حذفی تمام شد، به اردوهای تیم ملی رفتم. بازیکنانی که ملی نبودند ۲۵ روز استراحت داشتند، اما من که در تیم ملی بودم حدودا دو هفته زمان برای استراحت داشتم. می‌خواستم استراحت بیشتری داشته باشم. زمانی که اعلام شد لیگ برتر چهار یا پنج مرداد آغاز می‌شود به تمرینات سپاهان ملحق شدم. ۹ هفته تمرین داشتیم که برای بازیکنان خسته‌ کننده بود. فکر می‌کنم این فصل تعداد زیادی بازی داریم که امیدوارم در آسیا از گروه صعود کنیم.

توهین‌هایی که به قلعه‌نویی در ورزشگاه می‌شود، روی بازیکنان چه تأثیری دارد؟

توهین‌هایی که می‌شود فقط بازیکنان درون زمین را تحریک می‌کند که باقدرت بیشتری بازی کنند و پیروز شوند. شعارهای مسخره که در بعضی ورزشگاه‌ها علیه قلعه نویی می‌دهند، اصلاً صحت ندارد و فقط قصد دارند اعصاب مربی را به هم بریزند که ما در زمین‌بازی جوابشان را می‌دهیم، همچنین سازمان لیگ حساس‌تر شده و از این اتفاقات به‌راحتی نمی‌گذرد.

توهین‌هایی که می‌شود فقط بازیکنان درون زمین را تحریک می‌کند که باقدرت بیشتری بازی کنند و پیروز شوند. شعارهای مسخره که در بعضی ورزشگاه‌ها علیه قلعه نویی می‌دهند، اصلاً صحت ندارد و فقط قصد دارند اعصاب مربی را به هم بریزند که ما در زمین‌بازی جوابشان را می‌دهیم، همچنین سازمان لیگ حساس‌تر شده و از این اتفاقات به‌راحتی نمی‌گذرد.

برخی از کارشناسان اعتقاد دارند سپاهان روی ضربات سر کی روس استنلی و علی قربانی به گل می‌رسد، نظر تو در این‌ باره چیست؟

در بازی هفته اول از عمق دفاع نفوذ کردیم و گل را به ثمر رساندیم. حرف‌هایی که می‌زنند برای ما اهمیت ندارد، بلکه گل زدن مهم است از هر طریقی که می‌خواهد باشد، تمام کسانی که این حرف هارا می‌زنند خودشان از این قضیه ضربه خوردند. اگر افرادی چنین اعتقادی دارند می‌توانند در بازی‌ها، دو بازیکن بگذارند که استنلی و قربانی را مهار کنند و جلوی آن را بگیرند. تاکتیک قلعه‌نویی این‌چنین که می‌گویند نیست در سال جاری مالکیت و گردش توپ در تیم خیلی بهتر شده و هرکسی که با موفقیت سپاهان مشکلی دارد می‌تواند جلوی آن را بگیرد.

دروازه‌بان تا چه میزان در کلین شیت مؤثر است؟

کلین شیت یک‌ کار تیمی است و همه تیم در آن شریک هستند، ‌میزان تاثیر دروازه‌بان بستگی به شرایط بازی دارد. زمانی که تیم در کار دفاع و پرس عملکرد خوبی داشته باشد توپی به سمت دروازه نمی‌آید، اما در بعضی از بازی‌ها تعداد توپ زیادی به سمت دروازه می‌آید که دروازه‌بان آن‌ها را مهار می‌کند.

تفکرات دفاعی یک مربی در انتخاب تیم برای یک دروازه‌بان چقدر تأثیر دارد؟

دروازه‌بان قبل اینکه بخواهد تیمی را انتخاب کند، سازماندهی تیم مربی جزء آپشن ها برای او حساب می‌شود که به آن فکر می‌کند.

رابطه تو با مربی دروازه‌بان‌های سپاهان (روی تاوارس) چگونه است؟

تاوارس مربی خیلی خوبی است که به آن خیلی علاقه دارم. فهم و شعور بالایی دارد و دروازه‌بان را به‌خوبی درک می‌کند که فکر نمی‌کنم مربی مثل او وارد ایران شود. ویژگی‌های خوبی دارد و همه دروازه‌بان‌های یک تیم عاشقش می‌شوند. مربی دروازه‌بان‌های  دیگر فقط به دروازه‌بان شماره یک اهمیت می‌دهند اما تاوارس همه دروازه‌بان یک تیم را می‌بیند و آن هارا درک می‌کند و جدا از مسائل فنی با صحبت‌هایی که می‌کند از لحاظ روحی و روانی کمک دروازه‌بان است. مربی دروازه‌بان‌های خوبی مثل داوود پناهی خیلی و حمید بابا زاده در ایران هستند.

به‌جز امیر قلعه‌نویی علاقه داری در ایران با چه مربی کار کنی؟

در ایران مربی‌های جوان خوبی مثل یحیی گل محمدی، علی‌رضا منصوریان و علی دایی هستند، اما تا حالا به این موضوع فکر نکردم.

حس و حالت از زمانی که به تیم ملی دعوت شدی و وقتی‌که اسمت در لیست نبود را بگو؟

کارشناسان فوتبال اگر بخواهند نظر دهند با توجه به عملکردی که از خودم نشان دادم لیاقت حضور در تیم ملی را داشتم، اما اینکه دعوت نشدم دست من یا مربی‌های سپاهان نیست. ما همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم که به موفقیت در تیم ملی دست‌یابیم، انتخاب بازیکن بستگی به نظر سرمربی تیم ملی دارد، ممکن است او سلیقه‌ای عمل کند یا از عملکرد من رضایت کافی را نداشته باشد که به نظر مربی احترام می‌گذارم و به راهم ادامه می‌دهم. دلم می‌خواست در تیم ملی باشم و زمانی که متوجه شدم در لیست نیستم متعجب شدم، اما با آن کنار آمدم و در حال حاضر مشکلی با این قضیه ندارم و خودم را برای بازی‌های سختی که در لیگ داریم آماده می‌کنم.دلم می‌خواست در تیم ملی باشم و زمانی که متوجه شدم در لیست نیستم متعجب شدم، اما با آن کنار آمدم و در حال حاضر مشکلی با این قضیه ندارم و خودم را برای بازی‌های سختی که در لیگ داریم آماده می‌کنم.

آیا در انتخاب بازیکنان تیم ملی به‌غیراز سرمربی کسی دخالت می‌کند؟

کار جالبی نیست و ویلموتس مربی با دیسیپلینی است که اجازه چنین کاری را به کسی نمی‌دهد، باید دید داخل تیم ملی چه خبر است ولی فکر نمی کنم این اتفاق رخ دهد زیرا انتخاب‌ها با نظر سرمربی تیم ملی انجام می‌شود.

چرا دوست نداری صدر اخبار باشی؟

مردم لطف دارند و پیگیر اخبارم هستند، اما علاقه‌ای ندارم که سر تیتر خبرها باشم و ترجیح می‌دهیم در آرامش کارم را انجام دهم زیرا از مصاحبه و حرف‌هایی که زده می‌شود بعضی از افراد منظورهای مختلفی برداشت می‌کنند و ممکن است باعث دلخوری شود. برای همین سعی می‌کنم سکوت کنم تا کسی ناراحت نشود و حاشیه‌ای به وجود نیاید. زمانی که اسمم در لیست تیم ملی نبود تماس‌های زیادی داشتم که در این خصوص حرف بزنم، اما علاقه‌ای به حرف زدن نداشتم.

برخی از افراد در فوتبال به‌عنوان پدیده شناخته شدند، اما پس از مدتی از فوتبال حرفه ای حذف شدند، تو آینده خود را چگونه می‌بینی؟

مسائل پیچیده‌ای در فوتبال وجود دارد،  بعضی مواقع اتفاقاتی رخ می‌دهد که غیر قابل‌ پیش‌بینی است. زمانی که مربی سبک بازی تو را نمی‌پسندد، یک‌ فصل نیمکت نشین می‌شوی. بعضی وقت‌ها کنار گذاشتن فوتبال به سبک زندگی افراد هم‌بستگی دارد که به نظر من این خیلی مهم است، باید توجه کنی با چه کسانی معاشرت می‌کنی، به چه مکان‌هایی می‌روی و در کل کنترل‌شده باید عمل کنی، در فوتبال مشکلاتی وجود دارد که مقطعی حل می‌شود، اما کسی که بخواهد طولانی‌مدت فعالیت داشته باشد باید بی حاشیه فعالیتش را ادامه دهد.

اسطوره ورزشی تو در ایران و جهان چه کسی است؟

در ایران شخصی که بخواهم بگویم در آینده می‌خواهم مثل او باشم ندارم، زمان بازی عابدزاده و حجازی نبودم اما تعریف آن‌ها را زیاد شنیدم و فیلم‌هایی دیدم که از لحاظ اخلاقی و فنی نمونه بوده‌اند. به نظرم مهدی رحمتی می‌تواند الگوی خوبی برای جوانان باشد زیرا حدود ۲۰ سال است که در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کند، ۸۰ بازی ملی دارد که بیشتر هم می‌توانست باشد اما به دلیل برخی مسائل کنار گذاشته شد.

در جهان هم‌بازی‌های "نویر" را از جام جهانی ۲۰۱۰ و  قبل از اینکه به بایرن‌مونیخ بپیوندد دنبال می‌کردم، حتی زمانی که به شالکه پیوست یا بعد از اتمام مصدومیتش پیگیر آن بودم. سبک بازی او را خیلی دوست دارم زیرا ویژگی‌های جدیدی را به دروازه‌بانی اضافه کرد.

چه هدف ورزشی را دنبال می‌کنی؟

می‌خواهم خودم را به بالاترین سطح برسانم که زمان مشخصی را نمی‌توانم برای آن معین کنم زیرا در فوتبال یک سری اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. زمانی که کی‌روش از تیم ملی جدا شد، با توجه به شرایطی که داشتم فکر نمی‌کردم در لیست تیم ملی نباشم، اما مسئله خاصی نیست و تلاشم را بیشتر می‌کنم که نظر مربی تیم ملی را جلب کنم. با سپاهان دو فصل دیگر قرارداد دارم اما دربند قراردادم ذکر شده که اگر پیشنهاد خوب خارجی داشتم می‌توانم از این تیم در ازای مبلغی جدا شوم و خواسته قلبی من بازی در تیم‌های خوب اروپایی است. با توجه به شرایطی که داشتم فکر نمی‌کردم در لیست تیم ملی نباشم، اما مسئله خاصی نیست و تلاشم را بیشتر می‌کنم که نظر مربی تیم ملی را جلب کنم. با سپاهان دو فصل دیگر قرارداد دارم،‌ اما دربند قراردادم ذکر شده که اگر پیشنهاد خوب خارجی داشتم می‌توانم از این تیم در ازای مبلغی جدا شوم و خواسته قلبی من بازی در تیم‌های خوب اروپایی است.

دوست داری در چه تیم اروپایی بازی کنی؟

منطقی بخواهم بگویم به خاطر سهمیه‌ای که در اروپا وجود دارد دوست دارم در تیم‌های خوب ترکیه بازی کنم، اما اگر بخواهم غیرمنطقی بگویم، علاقه دارم در منچسترسیتی با گواردیولا بازی کنم. باید قبول کنیم کسی که در ایران به دنیا می‌آید پتانسیل بالایی هم که داشته باشد باز هم این علاقه دور از دسترس است و این به خاطر محیطی است که در آن بزرگ می‌شود. اگر من با همین توانایی در اروپا به دنیا می‌آمدم سرنوشت دیگری داشتم، با مربی‌های خارجی که کار می‌کنیم به ما می‌گویند کدام بازیکن اگر در کشوری دیگری متولد می‌شد سرنوشت او به شکلی دیگری رقم می‌خورد.

تا به‌حال کمیته انضباطی رأی برعلیه تو صادر نکرده است؟

خیر، هنوز رأی بر علیهم صادر نشده زیرا اقدامی انجام ندادم. سال گذشته تنها  یک کارت زرد مقابل ذوب‌آهن گرفتم. در حال حاضر  ۵۶ بازی دارم با یک کارت زرد، در آن بازی کار خاصی انجام ندادم فقط آب برداشتم بخورم که داور مسابقه فکر کرد دارم وقت تلف می‌کنم و کارت زرد داد.

 به رکوردهای شخصی فکر می‌کنی؟

رکوردهای شخصی فقط از ذهن من عبور می‌کند و اهمیتی برایم ندارد. بلکه بیشتر تمرکزم روی موفقیت تیم است تا از هر بازی پیروز بیرون بیاییم.

مرد سال فوتبال ایران یک دروازه‌بان (علیرضا بیرانوند) بود، برای عملکرد بهتر روی تو تأثیری داشت؟

همیشه روی کار خودم تمرکز دارم و به کاری که بقیه انجام می‌دهند توجه نمی‌کنم، اما کار بزرگی است که مرد سال فوتبال یک دروازه‌بان شود زیرا دروازه‌بانی کار ساده‌ای نیست.

اوقات فراغت خود را چگونه می‌گذرانی؟

فیلم زیاد نگاه می‌کنم، با وجود وقت کمی که دارم سعی می‌کنم چند فیلم خوب جشنواره را ببینم، رشته دانشگاهی من زبان انگلیسی است کتابی باشد در این‌باره مطالعه می‌کنم و پلی‌استیشن هم‌بازی می‌کنم.

شایعه‌ای مبنی بر جابه‌جا کردن بازیکنان توسط مهدی رحمتی در استقلال وجود دارد، فکر می‌کنی این قضیه چقدر صحت دارد؟

مهدی رحمتی دروازه‌بان باتجربه‌ای است که کاپیتان استقلال بوده و سابقه حضور در تیم ملی را دارد. زمانی که چند سال در تیمی حضور داشته باشی و مدیران باشگاه روی تو حساب باز کنند، برای انتخاب بازیکن از تو هم نظرخواهی می‌کنند، اما اینکه یک بازیکن بخواهد بازیکنی را به تیمی ببرد و قراردادش را امضا کند وجود ندارد. با اینکه از نزدیک شاهد این قضایا نیستم، اما چیزی که می‌گویند دور از ذهن است، مگر اینکه بازیکن به آن درجه از قدرت رسیده باشد که بازیکن جابه‌جا کند که من این را در تیم بزرگی مثل استقلال بعید می‌دانم.

بین حسین حسینی، علیرضا بیرانوند و رشید مظاهری کدام عملکرد بهتری دارد؟

علیرضا بیرانوند بهتر بود، بیرانوند اگر حاشیه‌هایی هم به وجود می‌آورد تصمیم خودش است و می‌تواند هر جور بخواهد رفتار کند.

خیلی از بازیکنان به توپ‌های لیگ برتر اعتراض داشتند، نظر تو چیست؟

توپ‌ها دیر به تیم‌ها رسید و باوجود اینکه مانند برند سال گذشته است، کیفیت ضعیف‌تری دارد. اخیراً شنیدم که می‌خواهند توپ هارا عوض کنند.

دوستی تو با رشید مظاهری چگونه است؟ اگر مظاهری و رحمتی به تو پیشنهادی بدهند کدام را قبول می‌کنی؟

 سال گذشته که رشید اصفهان بود باهم خیلی رفاقت داشتیم و چندین بار بیرون رفتیم ولی از موقعی که به تبریز رفته خبری از او ندارم و ارتباطم قطع‌ شده است. برای رشید آرزوی موفقیت می‌کنم.

من هر شخصی را به‌نوبه خودش دوست دارم و برایم محترم است که رحمتی و مظاهری را از نظر فنی قبول دارم.

حرف آخر؟

امیدوارم فصل خوبی برای هواداران سپاهان باشد و بتوانیم مردم اصفهان را دربازی‌های آسیایی و داخلی سربلند کنیم.

پیام نیازمند در پایان، واکنش‌های یک‌کلمه‌ای به چند شخص و کلمه که از او پرسیده شد، به شرح ذیل نشان داد:

امیر قلعه‌نویی: کاربلد

محرم نوید کیا: اسطوره

علیرضا بیرانوند: رفیق

مهدی رحمتی: الگو

مهدی تاج: موفق باشد

کمیته انضباطی: ایشالا هیچ‌وقت کارمان گیر نکند(باخنده)

فدراسیون فوتبال: موفق شود

لیگ برتر امسال: خوش‌بینم به آن

جام جهانی: ایشالا هستم

ویلموتس: مربی تفکر هجومی

کی‌روش: با دیسیپلین

زاینده‌رود: امیدوارم همیشه پر از آب باشد

گفت و گو از: سرویس ورزش خبرگزاری ایمنا

کد خبر 389443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.