۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
آنچه باید از استایل کژوال بدانید

استایل کژوال یعنی پوشیدن لباس راحت، پوششی که در آن احساس راحتی کنید و مختص خودتان باشد. اما منظور از راحتی مثلا پوشیدن شلوار کوتاه و دمپایی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استایل کژوال یا استایل خیابانی یکی از محبوب ترین ترندها در دنیای مد و لباس است و روشی است برای آن‌هایی که سعی می کنند خود را از لباس های مجلسی و پر زرق و برق خلاص کنند و بی زحمت و دردسر لباس بپوشند.

یکی از ویژگی های مهم استایل کژوال، لایه لایه پوشیدن است به گونه ای که پوششتان مختص فصل نباشد و بتوان با اضافه کردن یا کم کردن لایه ای گرمی و سردی آن را تنظیم کرد. برخی به اشتباه استایل کژوال را اسپرت می نامند اما باید بدانید استایل اسپرت، استایل ورزشی است. عناصر اصلی استایل کژوال که می توان با اضافه کردن آیتم هایی به آن ، استایل را مختص به خود کرد عبارتند از : 

شلوار جین 

شلوار جین یکی از پایه های ثابت این استایل است که هم برای محیط های اداری مناسب است و هم برای دور همی ها و استایل های خیابانی. جین های تیره برای این سبک مناسب ترند و کاربرد بیشتری دارند. سعی کنید شلوار جینتان زیاد تنگ نباشد.

تیشرت

اگر علاقمند به این سبک از پوشش هستید، حتما در کمد لباس هایتان یک تیشرت ساده یقه گرد سفید، مشکی و یا خاکستری داشته باشید. این تیشرت ها هم در سرما و هم در گرما به کارتان می آیند.

کفش کتانی

مهم ترین ویژگی کفش های کتانی، راحتی و دوام بالای آنهاست. بیشتر از برند به راحتی کفش توجه کنید. اگر دوست ندارید استایلتان به سمت اسپرت کشیده شود، کتانی های ساده و غیر ورزشی را انتخاب کنید. یک جفت کتانی ساده سفید، بدون لوگوی ورزشی، یک گزینه بسیار کاربردی است. 

کت و ژاکت

کت و ژاکت غیر رسمی، دو ابزار مهم برای استایل های شیک و کژوال در نیمه دوم سال است. بهتر است ساده، سبک و گرم کننده باشند که پیشنهاد ما، کت های جین و چرم است که می توانند یک استایل جذاب کژوال ایجاد کنند. 

هودی

هودی ها به عنوان استایل راحتی، از دهه سوم قرن بیستم میلادی، پا به عرصه فشن گذاشتند و هنوز هم به عنوان لباسی پر کاربرد و پر طرفدار شناخته می شوند. هودی ها در پاییز و تابستان  استفاده زیادی دارند و به خوبی با کفش کتانی و شلوار جین سِت می شوند.

کد خبر 388265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.