نهضت ملی مناسب‌سازی فضاهای شهری برای معلولین

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای شهر یزد گفت: جشنواره ملی گردشگری معلولین به دنبال ارتقای خدمات شهرداری، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حضور بیش از پیش معلولین در سطح شهر و نیز راه‌اندازی نهضت ملی مناسب سازی فضاهای شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپنتا نیکنام در نشست کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد با موضوع "اولین جشنواره گردشگری معلولین" اظهار کرد: تا کنون جلسات هماهنگی مختلفی برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در یزد برگزار شده که اجرایی شدن آن مستلزم واگذاری مسئولیت‌های مشخص به افراد مختلف و متخصص است.

وی با بیان اینکه بهترین گزینه برای ریاست این دوره جشنواره شخص شهردار است، افزود: در حال حاضر شش کمیته برنامه‌ریزی شده که فعالیت این تعداد در سه کمیته کلی فنی، برگزاری و روابط عمومی خلاصه می‌شود.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای شهر یزد برنامه‌ریزی برای بحث حمل و نقل معلولین را از جمله ضرورت‌های اجرایی در این حوزه دانست و گفت: جشنواره ملی گردشگری معلولین به دنبال ارتقای خدمات شهرداری، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حضور بیش از پیش معلولین در سطح شهر و نیز راه‌اندازی نهضت ملی مناسب سازی فضاهای شهری است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره با مشارکت عمومی و استقبال سرمایه گذاران بخش خصوصی مواجه شده که لازم است با مدیریت منسجم و تعهد جدی در مسئولیت‌های واگذار شده همراه شود.

گفتنی است نخستین جشنواره گردشگری معلولین امسال در آذرماه به میزبانی یزد و با حضور تعدادی از معلولین از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 388224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.