نخبه‌ترین شهرسازان در شهرداری تهران هستند

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: با حضور شهردار تهران که متخصص حوزه شهرسازی است نخبه ترین افراد و شهرسازان کشور در شهرداری تهران فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید فراهانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: یکی از اصلی ترین چالش‌های تهران، توسعه یافتگی بسیار بیشتر مناطق برخوردار نسبت به سایر مناطق است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته روند تخصیص بودجه مناطق بر اساس برخورداری صورت می‌گرفته اما این روند طی سال های اخیر تغییر کرده است، افزود: تاکنون تلاش‌های زیادی برای کوچک سازی مدیریت شهری صورت گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شهروندان باید برای توسعه تهران عوارض دهند نه برای پرداخت حقوق و دستمزد پرسنل، تصریح کرد: امروزه با فعالیت‌های شهردار تهران، شهرداری از حیطه منازعات سیاسی خارج شده است.

وی ادامه داد: با حضور شهردار تهران که متخصص حوزه شهرسازی است نخبه‌ترین افراد و شهرسازان کشور در شهرداری تهران فعالیت می‌کنند.

فراهانی با بیان اینکه پیگیر اصلی‌ترین مطالبات به حق شهروندان تهران هستم، اضافه کرد: شهرداری تهران چاه نفت برای تامین مالی ندارد اما با وجود بدهی های سنگین اجازه ندادیم به حقوق شهروندان دست اندازی شود و سیکل تخریب شهر برای کسب درآمد ادامه پیدا کند.

کد خبر 387877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.