آفرین بر تو سبب ساز غزل های قشنگ

محمد عیدی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در صفحه شخصی خود با آوردن دو مقدمه در خصوص توسعه پایدار از تیم اجرایی جشنواره به دلیل فعالیت های خود چون برپایی سینما در محلات و سر زدن به کودکان بیمارستان امام حسین (ع) تشکر کرد.

محمد عیدی در اینستاگرام خود با آوردن مقدمه ای نوشت:

آفرین بر تو سبب ساز غزل های قشنگ

مقدمه یکم: یکی از شاخصه های توسعه پایدار توجه به حقوق فرهنگی شهروندان است حقوق فرهنگی دائرالمدار آن است که همه شهروندان حق دارند با طی کمترین زمان و مسافت ممکن از خدمان فرهنگی بهره مند گردند.

مقدمه دوم: به دنبال فقره فوق الذکر اگر حقوق فرهنگی شهروندان در ارائه خدمات فرهنگی به رسمیت شناخته شود دو نتیجه حاصل می آید.

بیشتر بخوانید:

الف) سرمایه اجتماعی، سیستم های برنامه ریزی در نزد شهروندان افزایش می یابد و این موجب می گردد در فرایند نیل به آماج ارتباطی موثر شکل گیرد؛ حدوث چنین حالتی باعث می شود که اهداف مورد انتظار برنامه با ابتنا بر سرمایه اجتماعی شکل گرفته مبدل بر اهداف مشهود شود و در یک کلام شاهد مقصود به آغوش آید یعنی برنامه موفق شود.

ب) توضیع عادلانه خدمات موجب تحقق توسعه متواضن می گردد و هزینه های تعاملی ناشی از شکاف اجتماعی را کاهش می دهد.

این دو مقدمه را آوردم که بگویم باید به تیم برنامه ریزی و اجرایی سی و دومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان دست مریزاد بگویم که با برنامه ریزی دقیق برنامه ها را به استقبال کودکان و نوجوانان در محلات شهر بردند حتی در بیمارستان امام حسین و این یعنی ارزش گذاری به مخاطب.

ارزش گذاری به مخاطب شاخصی است که بفهمانیم ما بدان حد از فهم رسیده ایم که برای صورت بندی به جهان دلپذیر تر و مهربانانه تر نیاز به تخیل کودکان و نوجوانان داریم با این نگاه دیگر کودکان و نوجوانان فقط موضوع توسعه پایدار نیستند بلکه کارگذاران آن هستند.

کد خبر 386888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.