لنجان_امام‌جمعه باغبادران گفت:تا زمانی که فساد اقتصادی در دستگاهی وجود داشته باشد یا فردی فاسد در این مجموعه ها مشغول به فعالیت باشد به همان اندازه نظام مقدس جمهوری اسلامی به عدالت اجتماعی دست پیدا نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در نشست بصیرتی با جوانان بخش باغبادران با اشاره به اهمیت واقعه غدیر، اظهار کرد: غدیر، تنها یک رخداد تاریخی صرف نیست، بلکه سرفصلی اعتقادی است که درون مایه همه طاعت‌ها از آن منشأ می‌گیرد و رسالت همه پیامبران در آن مفهوم می‌یابد برهمین اساس خداوند متعال در آیه ۶۷ سوره مائده اتمام رسالت ۲۳ ساله پیامبر را اعلام کرد تا ‏تبلیغ پیامبر ناتمام نماند

وی روز غدیر خم را روز تکمیل دین اسلام و روز یاس و ناامیدی کفار دانست و افزود: دشمنان اسلام قبل از رحلت پیامبر اکرم(ص) توطئه ای را طراحی کردند تا بعد از رحلت ایشان ولایت را به انحراف کشیده و اهداف شوم خود را اجرایی کنند.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: البته طبق مستندات قرآنی و روایاتی که وجود دارد به انحراف کشیدن ولایت یک پروژه طولانی بوده است. دشمنان اسلام ناب محمدی وقتی در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند راهکار پایانی را برای توقف حرکت پیامبر اکرم(ص) غصب ولایت یافتند.

فرهنگ اضافه کرد: پیامبر اکرم(ص) با غدیر بر همه اتمام حجت کرد هر چند آنان به سخنان ایشان توجه نکرده و حضرت علی(ع) را خانه نشین کردند، ولی روح و اهداف ولایت خانه نشین نشد و نشانه های آن را امروز در جهان اسلام شاهد هستیم.

وی اظهار کرد: هر چند امروز دشمن توانسته به بعضی از اهداف خود برسد ولی تنها گفتمانی که در برابر آنان ایستاده و همه را متحیر کرده گفتمان ولایت و شیعه است.

امام جمعه باغبادران خاطرنشان کرد: امروز حاکمان آمریکا از سخنان علوی مقام معظم رهبری و حمایت ایشان و نظام از مظلومان جهان به وحشت افتاده اند چراکه آنان دریافته اند مکتب شیعه که پیامبر اکرم(ص) آن را در غدیر معرفی کردند تنها تفکری است که توانسته در برابر آنان ایستادگی کند.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به حجاج خانه خدا، افزود: این پیام ارزشمند حامل نکات بسیار ارزنده ای بود. مقام معظم رهبری فرمودند امروز برائت از جبهه‏ شرک و کفر مستکبران و در رأس آن آمریکا، به ‏معنی برائت از مظلوم‏کشی و جنگ‏ افروزی است.

امام جمعه باغبادران مبارزه با فساد اقتصادی را یکی از مولفه های گشایش اقتصادی دانست و گفت: تا زمانی که فساد اقتصادی در دستگاهی وجود داشته باشد یا فردی فاسد در این مجموعه ها مشغول به فعالیت باشد به همان اندازه نظام مقدس جمهوری اسلامی به عدالت اجتماعی دست پیدا نخواهد کرد. رسوا کردن مفسدان اقتصادی رسوای نظام است بلکه افتخار نظام اسلامی است که در مقابل مفسدان ایستادگی می کند.

فرهنگ خاطرنشان کرد: اگر شاهرگ های فساد قطع شود و اقتصاد مقاومتی و مسائل اقتصادی نیز در مسیر درست خود قرار گیرد مشکلات اقتصادی یکی پس از دیگری مرتفع خواهد شد برهمین اساس امورات باید به دست نیروهای جهادی، انقلابی ومتخصص و متعهد سپرده شود تا این مهم تحقق یابد.

کد خبر 385949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.