پارک جنگلی ناژوان میزبان جشن‌های دهه ولایت

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت جشن‌های باشکوهی در پارک جنگلی ناژوان در حال برگزاری است.

حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: از روز ۲۱ مردادماه تا یکم شهریورماه سال جاری از ساعت ۱۸ تا ۲۱ هر روز ایستگاه بازی‌های فکری و حرکتی جنب آکواریوم ناژوان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت پنج جشن خانوادگی روزهای ۲۱، ۲۵، ۲۹ و ۳۱ مردادماه همچنین روز یکم شهریورماه سال جاری از ساعت ۱۸ تا ۲۲:۳۰ در پارک جنگلی ناژوان برگزار می‌شود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد پارک جنگلی ناژوان، گفت: ناژوان بیش از ۱۲۰۰ هکتار وسعت دارد و ۱۷ کیلومتر از حاشیه رودخانه زاینده رود را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه از گذشته‌ تاکنون ناژوان در بین عموم مردم به عنوان یک مرکز گردشگری شناخته شده است، ادامه داد: در حال حاضر مراکز بی‌بدیلی همچون باغ پرندگان که بزرگترین، زیباترین و جذاب‌ترین باغ پرندگان در سطح کشور و حتی دنیا است، بزرگترین آکواریوم کشور که استقبال خوبی در طول سه سال فعالیت آن از سوی شهروندان و گردشگران شده، موزه صدف‌ها که یک موزه بی‌بدیل است، باغ پروانه‌ها گلخانه استوایی بسیار زیبا که در سالیان گذشته در طول فصول متفاوت فضای بسیار زیبا و ویژه‌ای را برای بازدید گردشگران فراهم کرد، از جاذبه‌های گردشگری ناژوان به شمار می‌رود.

شفیعی گفت: باغ خزندگان، باغ‌های بانوان در منطقه ناژوان، مجموعه‌های شهربازی و تله سیژ که به موازات رودخانه زاینده رود بهره‌برداری شده و جذابیت بالایی دارد، مجموعه پارک قایقرانی و بسیاری از مراکز ورزشی روباز که نمونه آن در سطح استان و کشور کم است، همچنین جاده‌های سلامت که بسیار مورد استقبال شهروندان واقع شده، مراکزی است که ناژوان را به مرکزی گردشگری تبدیل کرده و در سطح کشور زبانزد است.

کد خبر 385715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.