گرجی‌زاده: ایمنا در اطلاع‌رسانی عمومی نقش مهمی دارد

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان با بیان اینکه خبرگزاری ایمنا نقش مهمی در اطلاع رسانی عمومی دارد، گفت: اقدامات ایمنا در حوزه اطلاع‌رسانی قابل تقدیر است و این رسانه در حوزه اخبار زندان‌ها عملکرد بسیار خوبی داشت و از این جهت از مجموعه این خبرگزاری تشکر می‌کنم.

اسدلله گرجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ایمنا در ۱۲ سال کار خود موفق شده است در موقعیت‌های درست با اطلاع رسانی کمک‌های خوبی به مردم کند.

وی با بیان اینکه در جامعه ما اطلاع رسانی‌ها خوب انجام نمی‌گیرد، افزود: اطلاع رسانی اگر درست و خوب صورت بگیرد می‌تواند به تعالی و امیدواری جامعه کمک کند، در حال حاضر که بحث ناامیدی در جامعه موج می‌زند لازم است رسانه با پرداختن به امیدواری‌ها و با اطلاع رسانی خوب، زندگی‌هایی که رو به زوال است را به امیدواری سوق دهد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان با اشاره به اینکه امروزه عصر انفجار اطلاعات است، اضافه کرد: انتشار اطلاعات روزبه‌روز در حال سبقت گرفتن از هم است و اگر اطلاع رسانی انجام نشود، عقب می‌مانیم؛ پس رسانه‌ها می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت کشور داشته باشند.

وی در خصوص اقدامات خبرگزاری ایمنا اضافه کرد: ایمنا اطلاعات را به موقع به مردم اطلاع رسانی کرده است و امیدوارم روند مثبت این رسانه ادامه پیدا کند، معتقدم هرچقدر از اقدامات این خبرگزاری شکر کنیم کم گفته‌ایم، اما می‌خواهم ایمنا بیش از پیش با ما در ارتباط باشد.

گرجی زاده با اشاره نقش کلیدی خبرگزاری ایمنا در اطلاع رسانی عمومی ادامه داد: ایمنا به ما کمک می‌کند تا اطلاعاتی که جامعه می‌خواهد به موقع به آنها منتقل کنیم و انتظار می‌رود مشکلات کاری ما را گوشزد کند تا آن‌ها را رفع کنیم.

کد خبر 385369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.