گالری های اصفهان را امروز دنبال کنید

تابستان فصل رنگ‌ها است. رنگ زرد و نارنجی آفتاب، رنگ سبز درختان و رنگ آبی زاینده رود و در کنار آن گالری‌ها نیز این هفته تمام رنگ خود را به شهر بخشیده‌اند تا اصفهان مثل همیشه در فرهنگ و هنر پرنگ تر از تمام ایران و جهان باشد.

به گزارش خبرنگارایمنا، طبق روال هر هفته باز هم گالری‌های اصفهان این هفته شاهد گشایش نمایشگاه‌های جدید هستند تا روزهای تابستانی را رنگی‌تر کنند. بوم نقاشی گالری‌های اصفهان این هفته در خیابان خاقانی به گرد هم آمدند تا تفکرات هرمندان را به نمایش بگذارند.

گالری‌های اصفهان این هفته نقاشی‌های هنرمندانش را با موضوعات مختلف به نمایش گذاشته است که می‌توانید اطلاعات و برنامه گالری‌ها را در متن زیر مطالعه کنید.

گالری اکنون

"ونی کالرز" نمایشگاه آثار حمیدرضا خسروانی در گالری اکنون جمعه ۱۸ مرداد ماه افتتاح می‌شود که در خیابان خاقانی کوچه افشین بن بست حریر واقع است منتظر حضور گرم شما عزیزان است.

گالری نگرش

"سلفپرتره" نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری نگرش است که ۱۸ تا ۳۰ مرداد ماه در اصفهان، خیابان خاقانی،حدفاصل وحید و خواجه پطرس، نبش بن بست شماره 30 (شهپر)، پلاک 414، میزبان شما عزیزان است.

نگارخانه صفوی

"تاریخ و جغرافی" نمایشگاه نقاشی  علیرضا رفوگران در نگارخانه صفوی است که جمعه ۱۸  مردادماه میزبان هنردوستان است،این نگارخانه در خیابان خاقانی حدفاصل خواجه پطروس و وحید جنب کوچه ۳۱ واقع شده است.

موزه هنرهای معاصر

نمایشگاه آثار "ژان پییر بریگودیو" شاعر و نقاش فرانسوی امروز- پنجشنبه، 17مرداد ساعت: 17:30 افتتاح شد. این نمایشگاه تا 15 شهریورماه در موزه هنرهای معاصر اصفهان، گالری3  ادامه خواهد داشت.

همچنین گالری دوران معاصر نمایشی از آثار "مریم حسین خانی"  با همکاری گالری "ویستا " تا ۲۳ مرداد ماه در خیابان چهارباغ بالا، ضلع جنوب شرقی چهارراه نظر، بن بست۱۳ (کیانجو)، پلاک ۵ پا بر جا است.

کد خبر 385241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.