فرشاد: ایمنا اخبار را صادقانه منتشر می‌کند

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: خبرگزاری ایمنا ضمن اینکه بیشترین تعامل را با اداره کل بهزیستی استان اصفهان داشته است، صادقانه ترین اخبار را نیز منتشر کرده است.

مرضیه فرشاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا،  با تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران تلاشگر به ویژه در خبرگزاری ایمنا، اظهار کرد: جا دارد از خبرگزاری ایمنا تشکر کنم چرا که بالاترین آمار تولید خبر در خصوص بهزیستی استان اصفهان را نسبت به دیگر رسانه‌ها داشته و این امر جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های جدی و مکرر جزء ویژگی‌های مثبت ایمنا است، افزود: این پیگیری‌ها تا حدی است که اگر جایی دستگاه ما به واسطه مشغله بسیار فراموش کنیم اطلاع‌رسانی کنیم خبرنگار مربوطه این خبرگزاری زودتر از ما در جریان امور هست.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان اطلاع‌رسانی صادقانه را جزء ویژگی‌های این خبرگزاری دانست و اظهار کرد: بعضا در خصوص تولید و انتشار اخبار گاهی پیش آمده که برخی خبرنگاران سهوا یا تفهیم خبر برای آنها صورت نگرفته یا دخالت و تصرف در تولید خبر داشته‌اند اما این در مورد ایمنا به هیچ وجه صورت نگرفته و هیچ مشکلی با این خبرگزاری نداشته‌ایم و آنچه واقعیت است را به درستی و با دقت و وسواس خاص منتشر می‌کنند.

فرشاد با قدردانی از خبرنگاران تلاشگر ایمنا، افزود: انصافا پیگیری همه خبرنگاران ایمنا به خصوص خبرنگاران اجتماعی این خبرگزاری در تمام ساعات شبانه‌روز ادامه داشته و خود را محدود به ساعت کاری نکرده‌اند که این حد از تلاش و کوشش قابل تقدیر است.

وی در خصوص پیشنهاد یا انتقاد از ایمنا گفت: فکر می‌کنم اگر فرصت حضور و همکاری بیشتر برای پاسخگویی بیش از این برای ما مهیا می‌شد یقینا آمار اخبار ایمنا در حوزه بهزیستی بیش از این بود که این قصور قطعا از سمت ما بوده که به جهت مشغله فرصت ارتباط بیشتر نداشته‌ایم که امیدواریم در جهت رفع آن گام برداریم.

کد خبر 385173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.