پای قول خود با جوانان ایستاده‌ایم

شهردار اصفهان گفت: تحولات شهرداری ریشه در نواندیشی، جوان گرایی، نوآوری و خلاقیتی دارد که بیشتر در اختیار جوانان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی ظهر امروز (پنجشنبه) در کارگاه ملی دانش‌افزایی اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد:  قانون اساسی به اندیشه کاری ندارد، بلکه بروز و تجلی اندیشه در این قانون مهم است، همه می‌اندیشیم که جوانان باید به میدان بیایند و این اندیشه بسیار خوبی است، اما باید ببینیم که در میدان عمل چقدر آن را اجرایی کرده‌ایم.

نوروزی با اشاره به حضور جوانان در دوره مدیریت فعلی شهر اصفهان گفت: جوانان را منشاء تحول، دارای خلاقیت و پر انرژی می بینم و در ابتدای فعالیتم در شهرداری اصفهان شعار تربیت ۱۰۰ مدیر جوان را دادم و در حال حاضر می‌توانم این ادعا را داشته باشم که بیش از ۱۰۰ جوان مدیر در شهرداری اصفهان و سازمان‌ها و شرکت‌های و وابسته این سازمان تربیت کرده‌ام.

سه هزار میلیارد تومان بدهی را با کمک جوانان پرداخت کردیم

وی با بیان اینکه جوانان در شهرداری‌های مناطق، سازمان‌ها، شرکت‌های وابسته و معاونت‌ها مشغول کار هستند، اضافه کرد: برخی در ابتدای کار از من می پرسیدند چه برنامه‌ای برای پرداخت سه هزار میلیارد تومان بدهی دارید و من در پاسخ تنها تکیه بر جوانان،خلاقیت و نوآوری‌های آنها را راهکار خود می دانستم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته شهرداری اصفهان در تسویه بدهی‌ها و جذب بودجه رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد، تصریح کرد: همچنین در سال جاری نیز بر اساس برنامه یک درصد از تحقق بودجه جلو هستیم و تاکنون در چهار ماه امسال درآمد خوبی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تحولات شهرداری ریشه در نواندیشی، جوان گرایی، نوآوری و خلاقیتی دارد که بیشتر در اختیار جوانان است، گفت: امروز وضعیت جذب سرمایه، صدور پروانه های ساختمانی و درآمدهای حاصل از آن، شور و نشاط اجتماعی و فضای امن در شهر مناسب است و اگر همه فضاها در اختیار شهرداری بود می‌توانست فضای بسیار مساعد برای زیست پذیری شهر ایجاد شود.

نوروزی تصریح کرد: شهر اصفهان در حال حرکت به سمت بهره برداری از خط دو مترو، تراموا، تالار شهر، افزایش سینماها و تغییر فرهنگ است و برای تحقق بهتر این امر نیازمند همکاری جوانان هستیم.

شادکردن مردم کار کهنه‌کاران نیست

وی با بیان اینکه شهرداری اگر امکان داشت، جوانان را بیش از ظرفیت امروز خود به کار می‌گرفت، گفت: اگر قانون به ما اجازه می‌داد شاهد تحولات بیشتری در شهر با حضور جوانان بودیم، صدور مجور جذب نیرو با دولت است و ما در پیچ و خم‌های دریافت مجوز برای استخدام خسته شده‌ایم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه آوردن خنده بر لب مردم این شهر کار کهنه‌کاران نیست، تصریح کرد: ما برای جبران کاستی‌ها باید جوانان را به میدان بیاوریم و لازمه این امر، همکاری نهادهای دولتی برای صدور مجوز جذب نیرو است.

وی تاکید کرد: ما پای قول خود با جوانان ایستاده‌ایم و بعد از ما ۱۰۰ جوان کلید خدمت در شهر را به عهده خواهند داشت، این دور هم جمع شدن، نقد در فضای مجازی، مشارکت در برنامه‌های شاد بیانگر کمال و بلوغ جوانان است.

کد خبر 383653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.